Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nokia 6810 - Przeniesienie smsów z tel Nokia 6810 - jak je przenieść ?

wallesblue5 29 Jun 2021 11:10 423 29
    wallesblue5
    Level 9  
    Chciałbym przenieść smsy z telefonu Nokia 6810 do drugiej nokii model 6021
    Ściągnąłem Nokia PC Suite , mam kabelek DKU-2

Teraz pytanie czy mogę go użyć czy potrzeba DKU-5 do tego modelu ?
    Pod win xp proffesional nie widzi mi mojego telefonu nokia 6810 w nokia pc suite i z tym kablem

może można to zrobić przez bluetooth albo irda ? ( ktoś wytłumaczy jak) bo jestem w tym zielony
    RPAS
    Level 26  
    Można też przez irda jak i po kablu DKU-5 ustawienia w pc-suite , system jak najbardziej masz w porządku do tego celu kwestia poprawnej instalacji,jeżeli robisz po kablu sprawdź czy masz idealnie czyste złącze systemowe w telefonie.
    RPAS
    Level 26  
    Przez irda jeżeli masz w laptopie czy w stacjonarnym wybierasz przy instalacji programu typ połączenia lub w ustawieniach końcowych owego softu przez bluetooth podobnie sprawdź ustawienia jak masz ustawioną komunikację .
    RPAS
    Level 26  
    Sprawdzasz w systemie komputera dokładnie w menadżerze urządzeń wchodzisz w (mój komputer) - (właściwości)- (menadżer urządzeń) i Ci pokarze czy masz czy nie jeśli laptop jest starszy to morze mieć natomiast w stacjonarnym była opcja podpięcia zewnętrznego odbiornika podczerwieni np. wpinało się go w płytę główną lub pod port usb .
    RPAS
    Level 26  
    To zrób tak odinstaluj pc -suite , pobierz soft; Oxygen Phone Menager II 2.18.15 i w tym programie po instalacji sterowników w menu ustaw sobie swój kabelek dku-2 i ma działać .
    helmud7543
    Level 43