Witam,
od razu zaznaczę, że jestem zielony w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość
Posiadam bramę garażową Wiśniowski, która chodzi na automacie tej samej firmy.
Do bramy przesuwnej (światło ok 4m) zamierzam zamontować napęd, i chciałbym, oboma bramami sterować jednym pilotem.
Dodatkowo chcę zamontować domofon przy furtce, obsługiwany przez dwie słuchawki. Obecnie furtka jest zwykła, tj. otwierana na klucz i klamkę, więc do przerobienia pod elektrozamek.
Pan monter stwierdził, że aby bramy działały na jednym pilocie najlepiej dokupić radioodbiornik do bramy garażowej, w ten sposób nowe piloty obsługiwałyby obie bramy, a te co już mam tylko bramę garażową.
Poza tym podpowiedział fajną opcję modułu Wifi otwierającego bramę i furtkę (z tego co zrozumiałem obsługiwane telefonem) oraz kamerkę zewnętrzną Wifi.
Monter zaproponował dwie opcje napędu:
Zestaw do bramy wjazdowej Came BX ( do bramy 400kg i 5mb światła wjazdu) zawierający:
- Siłownik Came BX,
- Para fotokomórek Came DIR 10
- Pilot Came space 2szt.
- Listwa zębata plastikowa 6mb.
W cenie 2400.00 zł brutto wraz z montażem.
lub
Zestaw do bramy wjazdowej Faac C720 ( do bramy 400kg 9 5mb światła wjazdy ) zawierający:
- Siłownik Faac C720 24v
- Para fotokomórek Faac Bus
- Pilot uniwersalny 2szt.
- Listwa zębata plastikowa 6mb
W cenie 2000.00 zł brutto wraz z montażem.
Domofon:
Zestaw domofonowy Cyfral Cosmo z czytnikiem RFID https://allegro.pl/oferta/domofon-cyfral-cosmo-2-zylowy-breloki-zasilacz-din-9197085792
Dodatkowa słuchawka - 80.00 zł
Elektrozamek R1 wraz z zasilaczem 160.00 zł
Klamka /uchwyt sztywny - 80.00 zł
Montaż oraz konfiguracja 350.00 zł brutto.
Dodatkowo:
Moduł Wifi otwierający bramę i furtkę - 300.00 zł
Radioodbiornik do bramy garażowej 100.00 zł
Kamera zewnętrzna 3.2MPX WiFi wraz z instalacja oraz okablowaniem 550.00 zł