Cze¶æ!
Mam problem z autem Peugeot 3008 z silnikiem 1,6 VTI 120KM. Auto losowo dopada wypadanie zap³onu z b³êdem P1337. Zamieniane by³y cewki miejscami, co nie daje efektów. ¦wiece nowe. Kompresja na zimnym podobno OK.
Nie znam siê na mechanice, ale próbuje z tym walczyæ, poniewa¿ wiêkszo¶æ mechaników rozk³ada rêce. Kupi³em ELM i zacz±³em samodzielnie diagnozowaæ problem. Generalnie mam tylko b³±d P1337 za ka¿dym razem, gdy pojawi siê Check Engine. Wówczas silnik przechodzi w tryb awaryjny i po wy³±czeniu, ch³odnica pracuje przez kilka minut. Kasujê b³±d, odpalam silnik i wszystko jest teoretycznie OK. Dzi¶ w trakcie jazdy po skasowaniu b³êdu monitorowa³em szeroko¶æ impulsów wtryskiwaczy: 1 i 2 pracuj± w miarê podobnie, natomiast 3 praktycznie nie pracuje, z kolei 4 pracuje w wy¿szym zakresie ni¿ 1 i 2.
Nie potrafiê zinterpretowaæ tych pomiarów, ale czy to mo¿e byæ problem z wtryskiwaczem nr 3 lub jego sterowaniem?
Czy b³±d P1337 to wypadnie zap³onu na pierwszym cylindrze i jak to ma siê do problemu z wtryskiwaczem nr 3?
Pozdrawiam i z góry dziêkujê za pomoc!

Mam problem z autem Peugeot 3008 z silnikiem 1,6 VTI 120KM. Auto losowo dopada wypadanie zap³onu z b³êdem P1337. Zamieniane by³y cewki miejscami, co nie daje efektów. ¦wiece nowe. Kompresja na zimnym podobno OK.
Nie znam siê na mechanice, ale próbuje z tym walczyæ, poniewa¿ wiêkszo¶æ mechaników rozk³ada rêce. Kupi³em ELM i zacz±³em samodzielnie diagnozowaæ problem. Generalnie mam tylko b³±d P1337 za ka¿dym razem, gdy pojawi siê Check Engine. Wówczas silnik przechodzi w tryb awaryjny i po wy³±czeniu, ch³odnica pracuje przez kilka minut. Kasujê b³±d, odpalam silnik i wszystko jest teoretycznie OK. Dzi¶ w trakcie jazdy po skasowaniu b³êdu monitorowa³em szeroko¶æ impulsów wtryskiwaczy: 1 i 2 pracuj± w miarê podobnie, natomiast 3 praktycznie nie pracuje, z kolei 4 pracuje w wy¿szym zakresie ni¿ 1 i 2.
Nie potrafiê zinterpretowaæ tych pomiarów, ale czy to mo¿e byæ problem z wtryskiwaczem nr 3 lub jego sterowaniem?
Czy b³±d P1337 to wypadnie zap³onu na pierwszym cylindrze i jak to ma siê do problemu z wtryskiwaczem nr 3?
Pozdrawiam i z góry dziêkujê za pomoc!

