Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nice POA1 ---> odbiornik uniwersalny RTS Somfy

damianchrost 14 Jul 2021 10:38 387 5
    damianchrost
    Level 2  
    Witam szanowne grono Forumowiczów!
    Jako, że jestem absolutnie zielony w materii elektroniki, przepraszam za to amatorskie pewnie pytanie, no ale nie mam wyjścia.
    Chcę podłączyć do napędu bramy wjazdowej z centralką Nice POA1 odbiornik RTS Somfy, abym mógł sterować z jednego pilota również bramą garażową napędem Wisniowski by Somfy. No i tu jest problem, bo kompletnie nie mam pojęcia pod które gniazda w Nice podpiąć ten sterownik, a nigdzie żadnej instrukcji nie znalazłem. Na centralce jest na szczęście naklejka z opisem gniazd, mi nic nie mówiąca, ale może tu ktoś mi podpowie co pod co podłączyć? Dodam zdjęcia centralki i odbiornika dla jasności. Z góry dziękuję za pomoc! Nice POA1 ---> odbiornik uniwersalny RTS Somfy Nice POA1 ---> odbiornik uniwersalny RTS Somfy
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    inocyk
    Level 16  
    Zasilanie radioodbiornika pin 9 i 10
    Wyjście kanału 1 R1 pin 11 i 15
    damianchrost
    Level 2  
    Niestety.... Podłączyłem jak napisałeś, ale prąd nie dopływa do odbiornika. Sprawdziłem próbnikiem i w sumie to na żadnym pinie nie widać prądu co jest dziwne, bo te co napisałeś żeby podpiąć zasilanie to z nich fotokomórki biorą prąd... 🤷 Na razie dam sobie spokój, bo po dwóch godzinach (majstrowałem na różne sposoby) na tym dzisiejszym słońcu mam dosyć. Nice POA1 ---> odbiornik uniwersalny RTS Somfy
  • Helpful post
    sosarek

Level 43  
    inocyk wrote:
    Wyjście kanału 1 R1 pin 11 i 15
    Może jednak 8 i 15 do 3 i 4 odbiornika.
    Zasilanie z 9 i 10 do 1 i 2 odbiornika.
    damianchrost wrote: