Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

GOLF III - uk豉d ch這dzenia

27 Pa 2005 09:40 6858 6
  • Poziom 10  
    mam Golfa III 1,4 benzyna z 1992 roku. Problem taki ze po wymianie p造nu i czujnika temperatury przy termostaie ( wstawi貫m tani zamiennik)
    zaobserwowa貫m ze silnik szybko nagrzewa sie do temp. 100 - 115
    stopni celsjusza i tak sie utrzymuje, a wentylator za陰cza sie
    przy ok. 120 stopniach.

    domyslam sie ze to wina czujnika. zastanawiam sie czy musze kupic
    dro窺zy i wymieni, czy dalej je寮zi na tym co mam. wnioskuje ze
    czujnik b喚dnie pokazuje temperature ( tzn ze jest ni窺za ok. 70-80
    stopni) pozosta貫 uk豉dy s ok. najpierw nagrzewa sie g鏎na rura od
    ch這dnicy, a p騜niej dolny przew鏚. po przekroczeniu 120 stopni nie
    s造sze aby sie co gotowa這 p造n petrygo(jestem laikiem w tej kwesti)
    Poza tym ze pokazuje sie wy窺za ni wczesniej tepmeratura, i
    wentylator za陰cza sie przy 120 stopniach to wszystko jest ok.


    Nie wiem czy to normalne i co mi
    radzicie. na forum jest mowa o ni窺zej temperaturze za豉nczania
    wentylatora.
    Pono tanie zamienniki maj przek豉manie oko這 20 stopni, jesli tak to mog dalej tak je盥zi,
    a moze to wina czujnika tem. w ch這dnicy, a moze przeka積ika

    PROSZE O PORADY. POzdrawiam

    jak moge zdiagnozowa czy silnik sie przegrzewa i czym to grozi


    Dodano po 5 [minuty]:

    mam jeszcze do tego pytanie zanim pojade do drogiego mechanika i podepne go pod kompa, czy moge wykona pare test闚 domowymi sposobami sprawdzaj帷 poszczegulne urz康zenia
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemy郵e dzi i jutro. Zarejestruj siza darmo.
  • Poziom 30  
    Zmien ten czujnik bo nigdy nie bedziesz wiedzial czy wskazuje dobrze czy zle. Przy 120 stopniach to bys zagotowal plyn i na pewno bys to zauwazyl. Czemu takie gowno wlales do ukladu chlodzenia, tanszego juz nie bylo? W tym roczniku twoje auto powinno byc zalane G11. Przegrzanie silnika , zalezy jak dlugo , powoduje w wiekszosci przypadkow remont silnika. Jezeli nie zauwazysz zwiekszonego zuzycia oleju to wssystko jest ok.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    mam ten sam problem tylko w silniku 1.8.I nawet po wymianie wszystkich czujnik闚(przy ch這dnicy oraz na kr鵵cu na wylocie z bloku silnika)oczywi軼ie orginalne, dalej jest to samo.Wi璚 tylko zosta do wymiany wska幡ik w liczniku to chyba w nim tkwi problem.Ale je盥ze tak ju 2 lata i ju si przyzwyczaji貫m :|i nic si nie dzieje.

    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Dzieki zaodpowiedzi. narazie bede bacznie obserwowa ca陰 sytuacj. Cop do p造nu to nie wie jaki najlepiej zala. Wiedzia貫m ze G 11 ale w sklepie na opakowaniech nie ma takiego oznaczenia, tylko na zam闚ienie i to w dodatku drogi koncentrat. wiec jakiej marki najlepiej zala p造n.
    w nastepnym tygodniu jade do elrktro - mechanika i podepne sie pod kompa - zobaczymy czy to czujnik ?

    POZDRAWIAM
  • Poziom 12  
    Witam ponownie! My郵e 瞠 p造n nie ma tu istotnego znaczenia,ja zala貫m PETRYGO i jest OK.Tani i dobry.My郵e 瞠 do takich starych jak by nie by這 gracik闚(te mam 1992 rok)nie ma co przesadza z dobrymi p造nami i olejami.Wystarczy zmienia je na czas i wszystko b璠zie dobrze.Wraca貫m z urlopu z nad morza i sta貫m w korku 1,5 godziny co chwile podje盥zaj望 i nie gasz望 silnika w 30 stopniowym upale.Silnik to wytrzyma cho mia貫m pewne obawy bo ten wska幡ik temperatury przy liczniku czasami mnie przera瘸.Mysle 瞠 to by prawdziwy test.Wi璚 t usterk nie ma co si zbytnio przejmowa,cho lubie jak w aucie wszystko gra i buczy.

    Pozdrawiam
  • Poziom 20  
    gacek102 napisa:
    Witam ponownie! My郵e 瞠 p造n nie ma tu istotnego znaczenia,ja zala貫m PETRYGO i jest OK.Tani i dobry.My郵e 瞠 do takich starych jak by nie by這 gracik闚(te mam 1992 rok)nie ma co przesadza z dobrymi p造nami i olejami.

    Pozdrawiam

    Witam.
    Wp逝wu to nie ma na pewno.
    Z tymi tanimi produktami jest ro積ie.
    Napewno nie sa dobre.
  • Poziom 30  
    W sklepach zajmujacych sie sprzedaza zamiennikow do samochodow grupy vw na pewno dostaniesz taki koncentrat. 1,5 lirtowa butelka kosztuje okolo25 zl z niego otrzymujesz 3 litry plynu do okolo-38 stopni celcjusza. Nie zgodze sie ze do aut nalezy uzywac tylko najtanszych plynow czy olejow bez wplywu na stan jednostki napedowej. Nie chcialbym po kims takim samochodu kupic. Ja mam golfa tez z 1992 roku tyle ze mk2 i nie leje do niego oleju z hipermarketu czy lotosu mineralnego.
    Wejdz sobie na forum poswieconemu tylko samochodom vw a zobaczysz co pisza ludzie ktorzy zastosowali kiedys plyn petrygo.
    Pozdrawiam.