Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

GOLF III - uk豉d ch這dzenia

27 Pa 2005 09:40 6858 6
  • Poziom 10  
    mam Golfa III 1,4 benzyna z 1992 roku. Problem taki ze po wymianie p造nu i czujnika temperatury przy termostaie ( wstawi貫m tani zamiennik)
    zaobserwowa貫m ze silnik szybko nagrzewa sie do temp. 100 - 115
    stopni celsjusza i tak sie utrzymuje, a wentylator za陰cza sie
    przy ok. 120 stopniach.

domyslam sie ze to wina czujnika. zastanawiam sie czy musze kupic
    dro窺zy i wymieni, czy dalej je寮zi na tym co mam. wnioskuje ze
    czujnik b喚dnie pokazuje temperature ( tzn ze jest ni窺za ok. 70-80
    stopni) pozosta貫 uk豉dy s ok. najpierw nagrzewa sie g鏎na rura od
    ch這dnicy, a p騜niej dolny przew鏚. po przekroczeniu 120 stopni nie
    s造sze aby sie co gotowa這 p造n petrygo(jestem laikiem w tej kwesti)
    Poza tym ze pokazuje sie wy窺za ni wczesniej tepmeratura, i
    wentylator za陰cza sie przy 120 stopniach to wszystko jest ok.

Nie wiem czy to normalne i co mi
    radzicie. na forum jest mowa o ni窺zej temperaturze za豉nczania
    wentylatora.
    Pono tanie zamienniki maj przek豉manie oko這 20 stopni, jesli tak to mog dalej tak je盥zi,
    a moze to wina czujnika tem. w ch這dnicy, a moze przeka積ika

PROSZE O PORADY. POzdrawiam

jak moge zdiagnozowa czy silnik sie przegrzewa i czym to grozi

Dodano po 5 [minuty]:

mam jeszcze do tego pytanie zanim pojade do drogiego mechanika i podepne go pod kompa, czy moge wykona pare test闚 domowymi sposobami sprawdzaj帷 poszczegulne urz康zenia
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemy郵e dzi i jutro. Zarejestruj siza darmo.
  • Poziom 30