Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ducato 2.3 2012r euro 5 po odpaleniu gaśnie

dzako1 28 Jul 2021 16:27 240 7
  • #1
    dzako1
    Level 11  
    Witam
    Szukam schematu z opisem wyjść ECU sterownika MAGNETI MJD8F3
    samochód po odpaleniu po około 1-2 sek. gaśnie może ktoś dysponuje takim schemacikiem i się podzieli ,lub wie na których pianach po stacyjce powinno się pojawić napięcie ? ewentualnie gdzie można zakupić taką instrukcję serwisową z opisem elektryki ? w autodacie tez nie znalazłem opisu takiego sterownika
    Przeszukałem wiele forum ale co udało mi się znaleźć to opisy sterowników Boscha
    Wymieniona zawór ciśnienia paliwa na nowy , ECU nie wyrzuca żadnych błędów , zasilanie i masy na pinach 1,2,3,4,5,6 są
    rozrząd nowy składany na blokadach , wiązka silnika sprawdzona pod napięciem wszystko wydaje się być w porządku , nie ma zielonych pinów ani uszkodzonych przewodów .
  • #3
    MarcinS70R
    Level 20  
    A immo go przypadkiem nie trzyma?
  • #4
    dzako1
    Level 11  
    jak dobrze pamiętam to jest taki kod F1AE3481D
  • #5
    dzako1
    Level 11  
    Naprawdę nikt nie posiada schematu ECU Marelli MJD 8F3
    znalazłem gdzieś że wszystkie ECU Marelli mają zasilanie po stacyjce na 50 i 23 pinie , była to informacja ogólna nie dedykowana do tego modelu ECU, po sprawdzeniu na 50 pinie jest zasilanie ale na 23 już nie ma ,nie chcę tam podawać napięcia bo nie jestem pewien na 100 procent , może to jest przyczyna zachowania się tak samochodu ?
  • Helpful post
    #6
    decybel91
    Level 41  
    Według schematu zasilania to pin 50 stały czerwony, pin 88 to po zapłonie niebiesko-zielony z bezpiecznik f16 a pin 23 to czujnik sprzęgła bez potencjometru.
  • #7
    dzako1
    Level 11  
    ok dzięki , dzisiaj jestem w trasie jak zjadę to będę sprawdzał dam znać
  • #8
    dzako1
    Level 11  
    sprawdziłem zasilania jak najbardziej są na podanych pinach, ale również udało się rozwiązać problem , okazała się głupota ale też nie wiedziałem że fiat ma takie pomysły , doczytałem gdzieś na innym poście że użytkownik miał podobny problem i też próbował uruchomić silnik bez inntercoolera tak jak ja .
    Układ dolotowy poskładałem, przeprowadzona adaptacja wszystkich elementów silnik odpala i chodzi , czyli jednoznacznie Ducato nie będzie pracował na rozpiętym układzie dolotowym
    Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i pomoc w rozwiązaniu problemu