Panowie i Panie!
Proszę o proste porady w następującej sprawie.
Rower elektryczny po awarii akumulatora nie rusza po jego wymianie. Szukając rozwiązania dowiaduję się, że silnik w kole ma zawsze 3 przewody do silnika 3 fazowego. W moim są tylko 2 - czerwony i czarny oraz 2 kabelki do czujnika.
Po podaniu napięcia i zwarciu czujnika silnik rusza wypięty ze sterownika.
Pytania.
- czym zastąpić manetkę gazu? Czy spełni tą funkcję panel dotykowy z 3 stopniami wspomagania?
- Co robić gdy w nowym sterowniku są trzy kable zasilające do silnika a u mnie są tylko dwa?
W moim rowerze jest silnik Heinzman 250 wat 24V [w naklejce fabrycznej napisano max 400wat i 185obr/min, nic więcej].
Czy jest realne zastosowanie sterownika innego typu i ma sens?
-w sterowniku został wyrwany jeden z czujników hamulca - czy zwarcie tego czujnika coś zmieni?
Proszę o proste porady w następującej sprawie.
Rower elektryczny po awarii akumulatora nie rusza po jego wymianie. Szukając rozwiązania dowiaduję się, że silnik w kole ma zawsze 3 przewody do silnika 3 fazowego. W moim są tylko 2 - czerwony i czarny oraz 2 kabelki do czujnika.
Po podaniu napięcia i zwarciu czujnika silnik rusza wypięty ze sterownika.
Pytania.
- czym zastąpić manetkę gazu? Czy spełni tą funkcję panel dotykowy z 3 stopniami wspomagania?
- Co robić gdy w nowym sterowniku są trzy kable zasilające do silnika a u mnie są tylko dwa?
W moim rowerze jest silnik Heinzman 250 wat 24V [w naklejce fabrycznej napisano max 400wat i 185obr/min, nic więcej].
Czy jest realne zastosowanie sterownika innego typu i ma sens?
-w sterowniku został wyrwany jeden z czujników hamulca - czy zwarcie tego czujnika coś zmieni?