Dzięki za zainteresowanie no i do rzeczy: podczas pracy silnika na biegu jałowym słychać jakby turbo dmuchało nierównomiernie ( tak co 3 sekundy więcej i mniej) . Sztanga stoi w miejscu. Po zdjęciu łącznika gumowego turbo- interkuler fakt potwierdzony organoleptycznie. Turbinka podnosi ciśnienie i opuszcza. I tak w kółko. I teraz chyba coś co pomoże trochę w ewentualnej diagnostyce; Po odłączeniu przepustnicy problem znika. Nierówna praca , precyzyjnie przyśpiesza , to małe szarpnięcia o którym pisałem też nie wyczuwalne. Oczywiście pali się błąd (przepustnicą otwarta na maxa i pewnie egr nieaktywny). Przepływa sprawdzona oscyloskopem -w normie. Diagbox wykazał niewielkie zmiany na ciśnieniu paliwa. No i właśnie -skąd zmiana wydatku turbo jak podepnę przepustnicę?...... Podciśnienie przy samej sztandze stoi w pozycji stałej jak po odpaleniu (sprawdzone wakuometrem) .