Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Euroterm Nitromix P24 kocioł 2 funkcyjny - warto kupić?

hashwrc 06 Sep 2021 21:47 1026 25
    hashwrc
    Level 11  
    Witam. Chciałbym się dowiedzieć jaki najlepiej kupić kocioł gazowy do mieszkania w bloku. Parter, piwnica nie ogrzewana. Blok ocieplony, mieszkanie szczytowe 72 m2. Blok ma ok 18 lat. Okna plastikowe / drewniane pół na pół. Grzejniki. Brak podłogówki. Szukam pieca 2 funkcyjnego najlepiej jakiegoś taniego. Obecnie mam starego junkersa ze świeczka. Chciałbym coś oszczędniejszego.
    Miejscowy instalator zakłada głównie Euroterm Nitromix P24. Czy taki piec nie będzie za mocny? Będzie oszczędny?
    Co powiecie o firmie Termet czy Ferroli? Nie znam się. Chciałbym mieć też serwis pod ręką dlatego pytam o tego "Euroterm Nitromix P24".
    PchlaW81
    Level 22  
    to się dowiedz jak z serwisem na miejscu tylko nie "instalacyjnym" tylko z takim co Ci to naprawi jak się coś na gwarancji zepsuje, albo po gwarancji, bo zakładaczy jest sporo, ale serwisantów już mniej, zobacz co sprzedają w okolicy a później sprawdz u producentów jaki serwis do tych kotłow oferują w okolicy.
    BUCKS
    Level 39  
    hashwrc wrote:
    Miejscowy instalator zakłada głównie Euroterm Nitromix P24. Czy taki piec nie będzie za mocny?

ten kocioł ma moc minimalną 6,5kW dla wody kotłowej 50/30.
    Trochę za dużo jak na Twoje potrzeby, bo tyle to możesz potrzebować ale na mrozy -20.
    Przykładowo jako budżetowy to ja bym zakładał Termet Silver 20kW, ma moc minimalną 3kW, dla potrzeb c.w.u. oferuje 25kW.
    Pytanie, czy masz u siebie serwisanta Termet.
    Jeśli chodzi i kotły 2-funkcyjne to najmniejszy pułap mocy to właśnie ok. 3kW, więc najlepiej do mieszkania brać kocioł o mocy minimalnej 3-4kW dla wody kotłowej 50/30.
    Termet Silver 20kW spełnia ten warunek.
    hashwrc
    Level 11