Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] LG GBB72NSDFN - brak chłodzenia i mrożenia (lodówko-zamrażarka)

kuba19761 07 Sep 2021 17:53 276 2
    kuba19761
    Level 2  
    Hej, lodówka zakupiona 2 lata temu, koniec gwarancji w lipcu tego roku. Wczoraj zauważyliśmy, że nie mrozi i nie chłodzi. Słychać, że działa, lekki nawiew jest, ale powietrze o normalnej temperaturze. Aplikacja LG ThinQ Smart Diagnosis nie wykryła jakiegokolwiek problemu (zdj.). Po przeczytaniu wielu postów wyłączyliśmy ją to rozmrożenia. Dziś po ponownym uruchomieniu problem istnieje nadal.

Zdemontowaliśmy tylną wewnętrzną ściankę zamrażalnika, oblodzenia brak. Ale za to wanienka na dole z tyłu pełna brudnej wody. Czy to jest ok? Jestem laikiem i nie znalazłam konkretnej odpowiedzi na ten problem. Co może być przyczyną awarii? Zastanawiam się czy wołać technika czy darować i kupić nową :( chociaż nie ukrywam, że 2lata to trochę mało jak na tego typu sprzęt.
    LG GBB72NSDFN - brak chłodzenia i mrożenia (lodówko-zamrażarka) LG GBB72NSDFN - brak chłodzenia i mrożenia (lodówko-zamrażarka)
  • Helpful post
    damian1115
    Level 34  
    kuba19761 wrote:
    Zastanawiam się czy wołać technika czy darować i kupić nową chociaż nie ukrywam, że 2lata to trochę mało jak na tego typu sprzęt.

Zdecydowanie za mało.
    Wołaj serwis, niech oszacują przewidywany koszt naprawy, wtedy zdecydujesz co dalej robić.
    kuba19761
    Level 2  
    :arrow: Aktualizacja :)