Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router, norton problem p2p:-( i otoczenie sieciowe:-(

arur 29 Paź 2005 15:28 1281 8
  • #1 29 Paź 2005 15:28
    arur
    Poziom 16  

    Witam mam router d-link 504 mam podlaczone dwa kompy win xp prof i problem jest taki ze mam podlaczone dwa kompy i nie moge nic kopiowac w otoczeniu sieciowym a czasami nawet nie ma nic w nim, a drugi problem to ze eMule mi bardzo slabo idzie odkad podlaczylem router czy moze wie ktos dlaczego? Na dwoch kompach mam Norton Internet Security 2004.
    Szukalem na forum ale nadal nie wiem co moze byc nie tak:-(

    Prosze o pomoc arur

    0 8
  • #3 29 Paź 2005 20:13
    Kaminski99
    Poziom 11  

    arur napisał:
    Witam mam router d-link 504 mam podlaczone dwa kompy win xp prof i problem jest taki ze mam podlaczone dwa kompy i nie moge nic kopiowac w otoczeniu sieciowym a czasami nawet nie ma nic w nim, a drugi problem to ze eMule mi bardzo slabo idzie odkad podlaczylem router czy moze wie ktos dlaczego? Na dwoch kompach mam Norton Internet Security 2004.
    Szukalem na forum ale nadal nie wiem co moze byc nie tak:-(

    Prosze o pomoc arur


    Ja proponuje w Internet Security pogrzebac, ono blokuje przegladanie i kopiowanie przez Lan:

    Zapora Osobista/Konfiguruj i tam:
    w zakladce Sieć dodajesz IP zakres co używasz i maske, w Zaawansowane i dalej ogólne odblokowywujesz Netbios, a najlepiej odblokuj caly Netbios po Lanie, a reszte wez zeby sie pytał co zrobić, wtedy napewno zadziala.
    Aha strukture menu podałem na podstawie NIS 2005PL wiec w 04 moze bedziesz musial tych opcji sam troszke poszukac:D

    Pozdrawiam
    Krzysiek

    0
  • #4 30 Paź 2005 11:16
    arazz
    Poziom 11  

    Witam
    Mam podobny problem. Mam 3 kompy spięte w siec na ruterze d-link 504t. Pingi działają ale jak chce wejsc w otoczenie sieciowe to mam taki komunikat jak na rys. Ale najlepsze jest to z z jednego kompa moge wejsc wszedzie. Ale z pozostałych juz nigdzie. Mam NIS 2005 i mam wsio odlokowane. Załączam zrzut. Bede wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

    0
  • #5 30 Paź 2005 11:35
    arur
    Poziom 16  

    To jest od nortona mi to pomoglo i wszytko dziala :-)
    Jest w tym poscie napisane co trzeba zrobic.

    Powodzenia arur

    0
  • #7 30 Paź 2005 15:12
    bursta
    Poziom 27  

    Jerycho1985 napisał:
    bursta napisał:
    Musisz przekierować porty w routerze, mały opis tu:
    http://www.searchengines.pl/phpbb203/lofiversion/index.php/t10711.html
    Pozdro

    Dodatek
    Wygrzebałem jeszcze w sieci:
    http://www.forwarding.9o.pl/portal.php?show=4
    Pozdro

    a jeśli chodzi o router cerberus ??


    Jerycho1985:arrow:

    http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=10711&pid=176062&st=15&#entry176062

    Wyszukaj na dole, post #24
    Pozdro

    P.S.
    Jak coś znajdę to wkleję

    0
  • #8 30 Paź 2005 16:42
    Jerycho1985
    Poziom 10  

    dziękówa
    mam jeszcze jedno pytanie jak sie zabezpieczyć przed atakiem z zewnątrz sieci

    0
  • #9 02 Lis 2005 00:31
    bursta
    Poziom 27  

    Jerycho1985 !
    Stosując Firewall np: Norton, Kasperky, Kerio, Zone Alarm i wiele innych.
    Pozdro

    0
  Szukaj w 5mln produktów