Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Ibiza Cupra 1997 2.0 16v ABF - brak mocy !!

29 Paź 2005 15:48 3615 4
  • Poziom 10  
    Witam wszystkich ! Mam problem ze swoim autkiem. Samochod ulegl awarii na trasie i niestety trzeba bylo go scholowac (zgasł motor i nie odpalił). Przyczyna awarii okazala sie cewka z modułem ktora odmowila pracy. Po wymianie cewki samochod zapalil od pierwszego przekrecenia kluczyka. Niestety jak sie okazało nie dysponował już taka moca jak powinien. Problem polega na tym ze na kolejnych biegach kreci sie coraz slabiej. Na 1 biegu mam pełen zakres obrotów(7000) na 2 juz tylko około 6000 , na 3 - 5500 i na kolejnych coraz mniej. Przykładowo na 3 biegu przy 5500 wystepuje jakby odciecie paliwa - auto poprostu nie da sie bardziej wkrecic na obroty. Dodam ze stracilem duzo na przyspieszeniu bo do 100 okolo 2,5 sekundy. Samochod byl juz u dwoch elektromechanikow i 4 mechanikow i kazdy z nich sie poddal .. byl podlaczany do kompa ale nie wykazuje zadnych bledow. Dodam jeszcze ze miedzy awaria a wymiana cewki jeden z elektromechanikow mieszal cos przy komputerze .. poniewaz uwazal ze to jest przyczyna awari . Komputer został podobno wysłany do przeprogramowania (osobiscie uwazam ze to nieprawda poniewaz z tego co wiem to na nowo musialby programowac immobilizer a nic takie nie robil). Bardzo prosze o porade. PS. dodam jeszcze ze auto do około 3500 obrotow zachowuje sie jak przed awaria ale powyzej tych obrotow to sie normalnie z niego trabant robi .. Z góry dziekuję. motor - ABF z 1997 , 2.0 16v na digifancie, kod sterownika 037 906 024 BE
  • Poziom 1  
    wgraj serie taką jaka ma być do sterownika, jak chcesz to mam taki plik, sprawdz cisnienie na listwie wtryskowej podczas jazdy.

    pozdro
  • spec od auto-elektro
    ten post ma 3 miesiace, po co go dokopujesz?
  • Poziom 10  
    temat dalej jest aktualny .. problemy z autem sie niestety nie skonczyly
  • spec od auto-elektro
    uszkodzony przepływomierz, zatkany układ wydechowy, nieodpowiedni soft - jeśli naprawde był zmieniony, nowa cewka z wadą fabryczną