Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

auto do 16K dziwne wymagania

DEDMAN 20 Sep 2021 16:42 360 16
  • #1
    DEDMAN
    Level 17  
    Witam
    rodzina 2+(1) / aktualnie mazda 3 sedan /
    Przez większość roku auto jezdzi 3km do pracy i z powrotem plus miasto miesięcznie koło 800-1000km korki krótkie trasy.
    od maja do września 50km do pracy plus wyjazdy po 400- 600km najmniej raz na 2 tyg.
    Potrzebuję coś co spełni takie wymagania jestem wysoki 194cm więc muszę się w miarę mieścić.
    -musi być klima automatyczna!!!
    -dość pojemny bagażnik/ może po rozłożeniu siedzeń/ a przynajmniej w miarę prostokątny sedany odpadają ze względu na mały otwór załadunkowy. Nie chodzi o litraż tylko o przestrzeń
    -pod LPG/PB w każdym razie cokolwiek bez szklanek nawet wolnossace On będzie.
    - miarę tania eksploatacja choć wolę mieć "bezawaryjne" a droższą
    -NIE MOZE SZYBKO RDZEWIEć!!!
    ogólnie obecne auto prawie spełnia moje wymagania oprócz rudej szmaty i ciut małego bagażnika no i ma szklanki więc LPG nie pójdzie
    czyli żeby się i tłikło po mieście a w trasie ma jakoś jechać i nie mam wychodzić na kolanach
    Myśłałem nad
    -c5 2.0 LPG ciężkie bydle ale pojemne i wygodne wiadomo że miasto to będzie paliło ale lpg jeszcze tanie
    -volvo v50 ?? 2.4 ??? ekonomia ucieka ale poza tym+ wielka krowa
    -mazda 6 II tylko pierdzielona rdza gorzej niż w obecnym
    -307 sw ???
    dziki strzał 206 combi / miałem styczność tylko z 1.9D ale szło tylko regeneracja tylnej belki. ale łupina
    Jest opcja kupić taniej i przywrócić do stanu "fabrycznego"
    ogólnie mętlik w głowie
    dzięki za odp
  • #2
    andrzej20001
    Level 43  
    Kup 307,308 w benzynie
  • #3
    milejow
    Level 43  
    Laguna II polift grandtourr, z silnikiem 2.0 bez lub z turbo, oba łykają gaz jak pelikan, Za te pieniądze można znaleźć wymuskane auto że świeżym gazen
  • #4
    DEDMAN
    Level 17  
    308 THP dziękuje bardzo, dorabiam naprawiając elektrykę to widzę ile tego tam jest
    307SW 2.0B był jedną z moich opcji
    laguna 2.0 ma szklanki 2.0T hydraulika :D
    Dzięki
  • #5
    trojan 12
    Level 37  
    Toyota Avenis Werso d4d (byle nie 116 kM)
  • #6
    andrzej20001
    Level 43  
    Finalnie skonczy na vw, ałdi zapewne
  • #7
    user64
    Level 26  
    Fiat Croma 1.8 LPG z automatem i masz wszystkie punkty spełnione.
    Wszystkie C5 2.0 jakieś takie mulące były (te które oglądałem), nie znam jedynie C5 3.0 v6 on chyba zamulaczem by nie był.
    W Lagune nie wejdziesz inaczej niż składając się w paragraf. To wygodne auto, jak już wsiądziesz, ale wsiadanie to katorga.
  • #8
    milejow
    Level 43  
    DEDMAN wrote:

    laguna 2.0 ma szklanki 2.0T hydraulika :D
    Dzięki

    Chyba do picia oranżady,
    f4r to idealny silnik do gazu, ma hydraulikę, 2.0 bez turbiny z Laguny3 ma szklanki bo to silnik Nissana, 2.0T to już stara renia, do tego bez kzfr
  • #9
    DEDMAN
    Level 17  
    Nie lubię koncernu VW, no może oprócz Octavi, ale od 4 miechów nie mogę kupić, więc dałem spokój. Wymęczone toto na max.
    Na placu boju na razie.
    - C5
    - 307SW
    - Niech będzie Laguna polift (muszę się popytać, ale podobno tam są głowice nissana i padają gniazda zaworów przy gazie).
  • #10
    milejow
    Level 43  
    Dziwne wymagania, ale info jeszcze dziwniejsze i nie mające nic wspólnego z rzeczywistością.
  • #11
    Kantylena
    Level 21  
    Może Ford Mondeo mk3? Jakby ciut dołożyć to mk4 by się załapał.
  • #12
    DEDMAN
    Level 17  
    Kurcze, ja się nie znam, więc pytam, po to to forum podobno.
    Napisałem silniki 2.0=> www .....głowica nissana=> delikatne i raczej nie do lpg.
    Poszedłem do gazownika i mówi, że silniki IDE są do bani.
    Mondeo to tak jak z Octavia niby jest, ale ciężko kupić coś w dobrym stanie (i jest drogo i rdza).
    Nie szukam cacka, wiadomo trzeba będzie dołożyć - przykładowe Octavie 1.6 mpi nawet nie patrzę na przebiegi 99% stuka 300 kkm+, ale tak rozrząd z silnika cieknie skrzynie już wyją i zawieszenie tłucze albo progi trzymają się jedynie na baranku wtf? Powiedzmy, że z remontami i częściami chcę się zamknąć w 20 000, a jest ciężko.
  • #13
    milejow
    Level 43  
    To pytaj kogoś kto się zna a nie opowiada bajki, silnika IDE nie ma już od 2001 roku. Nikt ci nie każe kupować auta z polecenia, ale nie powielaj usłyszanych bzdur. Czy tak trudno wpisać sobie hasło Laguna 2 ph2 i poczytać wiarygodne info o silnikach zamiast powielać bzdury po jakimś gaziarzu.
  • #14
    kwok
    Level 39  
    DEDMAN wrote:
    jestem wysoki 194 cm więc muszę się w miarę mieścić.

    Grand Scenic 2 w benzynie 2.0 z końca produkcji modelu, chyba 2007 wzwyż. Lpg jak najbardziej i na pewno nie będziesz na kolanach wchodził. Względnie się odpycha i ruda też nie bierze. Tylna belka skrętna czyli bez żadnych łożysk czy tulejek. Wada tylko taka, że mało ich na rynku, więcej 1.6, ale trochę za słabe i dość głośne powyżej 110km/h.
    Nie zachwalam, ale sam z braku czasu i alternatyw kupiłem i jak na razie bez problemów.
  • #15
    andrzej20001
    Level 43  
    308 11rok hdi za 10 dzis oglądałem 105tkm przebieg. Takze można. Tkniety przodem, poduszki ok.
  • #16
    DEDMAN
    Level 17  
    może się znów mylę ale czy hdi nie zarżnę na tak krótkim odcinku->znaczy się DPF czy jak tam się zwie nie będzie się zatykał????
    Dobra mam już trochę typów zaczynam szukać
    pozdrawiam i dzięki za pomoc