Witam.
Nie wiem, czy to właściwy dział forum, ale poszukiwania zaprowadziły mnie tutaj.
Do mojego serwisu trafił ekspres do kawy Schaerer, w którym panel sterujący oparty jest na układzie i.MX6 i systemie Windows CE.
Chwilę po uruchomieniu ekspresu pojawiał się ekran początkowy z widoczną tapetą, ale bez żadnych dodatkowych elementów, jak menu Start itp. a następnie ładował się interface graficzny, w którym widoczne są opcje obsługowe ekspresu (wybór napoju, menu, ustawienia, receptury napojów itd.).
Producent dostarcza dwa rodzaje aktualizacji. BSP oraz oprogramowania interfejsu.
BSP aktualizuje się podczas bootowania z włożonym pendrivem z plikami aktualizacji, natomiast oprogramowanie interfejsu tylko z menu uruchomionego już ekspresu.
Podczas rutynowej aktualizacji oprogramowania interfejsu, pobranego od producenta, panel zawiesił się.
Obecnie po uruchomieniu pojawia się jedynie ekran początkowy, natomiast interfejs nie. Tak, jakby nie ładował się do końca.
Jednocześnie po połączeniu myszki pod USB pojawia się wskaźnik myszki (o ile to cokolwiek znaczy) oraz po włożeniu pendrive’a z aktualizacją BSP pojawia się typowe okienko windowsowe z pytaniem o chęć aktualizacji BSP. Po potwierdzeniu BSP się aktualizuje, a po reboocie ponownie pyta (to akurat jest normalne w tym panelu).
Poza tymi reakcjami ekspres stoi. Producent proponuje jedynie wymianę całego panelu. Dla mnie to przypomina wymienianie laptopa z powodu zawieszenia się excela. Może się mylę.
Czy ktokolwiek może coś podpowiedzieć? W którym kierunku szukać rozwiązania?

Nie wiem, czy to właściwy dział forum, ale poszukiwania zaprowadziły mnie tutaj.
Do mojego serwisu trafił ekspres do kawy Schaerer, w którym panel sterujący oparty jest na układzie i.MX6 i systemie Windows CE.
Chwilę po uruchomieniu ekspresu pojawiał się ekran początkowy z widoczną tapetą, ale bez żadnych dodatkowych elementów, jak menu Start itp. a następnie ładował się interface graficzny, w którym widoczne są opcje obsługowe ekspresu (wybór napoju, menu, ustawienia, receptury napojów itd.).
Producent dostarcza dwa rodzaje aktualizacji. BSP oraz oprogramowania interfejsu.
BSP aktualizuje się podczas bootowania z włożonym pendrivem z plikami aktualizacji, natomiast oprogramowanie interfejsu tylko z menu uruchomionego już ekspresu.
Podczas rutynowej aktualizacji oprogramowania interfejsu, pobranego od producenta, panel zawiesił się.
Obecnie po uruchomieniu pojawia się jedynie ekran początkowy, natomiast interfejs nie. Tak, jakby nie ładował się do końca.
Jednocześnie po połączeniu myszki pod USB pojawia się wskaźnik myszki (o ile to cokolwiek znaczy) oraz po włożeniu pendrive’a z aktualizacją BSP pojawia się typowe okienko windowsowe z pytaniem o chęć aktualizacji BSP. Po potwierdzeniu BSP się aktualizuje, a po reboocie ponownie pyta (to akurat jest normalne w tym panelu).
Poza tymi reakcjami ekspres stoi. Producent proponuje jedynie wymianę całego panelu. Dla mnie to przypomina wymienianie laptopa z powodu zawieszenia się excela. Może się mylę.
Czy ktokolwiek może coś podpowiedzieć? W którym kierunku szukać rozwiązania?



