Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki

karolmichalewcz 18 Feb 2010 09:34 667802 1573
SterControl
  • #841
    SzokalML
    Level 36  
    Faktycznie - nie ma głośników które oni stosują, które byłyby takiej mocy.

    A w najlepszym wypadku siedzi tam alphard ps-15, chociaż producent się wypiera i nie chce podawać jakie głośniki tam siedzą (jak dla mnie producent który ukrywa taki fakt, odpada na starcie - mam prawo wiedzieć, jakie głośniki są zastosowane!!!)
  • SterControl
  • #842
    jeeday
    Level 13  
    Szwarc3 wrote:
    Właśnie! Jak się spisują te HightPower ( bassy )? Ponieważ mam okazje kupić je po niskiej cenie i nie wiem jak się sprawują ;)

    Wg mnie bardzo dobrze, czuć bas i taką głębie. Jak stałeem pod tym głośnikiem co wisi na scianie (patrz zdjęcie) to mnie brzuch bołał
  • #843
    User removed account
    User removed account  
  • SterControl
  • #844
    jeeday
    Level 13  
    [quote="dj-MatyAS"]
    jeeday wrote:
    Szwarc3 wrote:
    Jak stałeem pod tym głośnikiem co wisi na scianie (patrz zdjęcie) to mnie brzuch bołał



    Jakoś się nie dziwię...Jeśli ktoś używa takich głośników to już o czymś świadczy, ale jeśli w dodatku w ten sposób ocenia ich jakość...


    w sumie masz racje, wiem, że są lepsze głośniki ale one mi się podobają i tyle wam powiem, poza tym ja dopiero zaczynam (chyba mi nie wmówisz, że gorszych kolumn nie ma?) A tutaj już moja cała całość :D


    Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki
  • #845
    Dziub-Dziub
    Level 28  
    O matko, sprzedałbyś tą całą tandetę i kupił coś normalnego _-_
  • #846
    jeeday
    Level 13  
    ok, powiedzmy, że to tandeta (wg mnie nie) to kto by to kupił??
  • #847
    Szwarc3
    Level 17  
    Jeeday, mnie się podoba a z racji tego że dopiero zaczynasz to podziwiam Cie...
  • #848
    Dziub-Dziub
    Level 28  
    Dopiero zaczyna?? Chyba raczej parę lat te wszystkie paczki zbierał. Nie no ja wiem, że każdy zaczynał kiedyś ale ile można to trzymać?? Te marshalle to w dobrym stanie chociaż??
  • #849
    jeeday
    Level 13  
    tak, głosniki idealne ale obudowa troche zniszczona. ty chyba nie traktujesz tego jako oferte sprzedaży?? a głośników tyle bo są to pozostałości po zespole mojego taty. HP kupiłem nie dawno, a reszta juz troche ma lat. gram od ok1,5 roku więc moim zdaniem dopiero zaczynam.
  • #850
    Szwarc3
    Level 17  
    Ojjj ... Moja wina, nie dopatrzenie ;). No ale powiedźcie, sprzęt może i trochę ma lat, ale grać, gra xD. Na moim miejscu pozbył bym się tego i kupił coś na czasie, że tak określe.
  • #852
    dj_stefan1
    User under supervision
    nie jest ważne czym się gra ważne jest jak się to robi
    jeeday i dj-MatyAS szacunek dla was.
  • #853
    !katun!
    Level 22  
    Sorry ale żeby dobrze to robić trzeba mieć na czym to robić. Jeśli ktoś chce robić dźwięk na jakimś poziomie, to choćby się posr.. to z high power tego nie uzyska.
  • #854
    qwerty67
    Level 24  
    Każdy od czegoś zaczynał.. zrobi kilka chałtur, jakichś dożynek czy czegoś na wiosce to i na tym zarobi bo tam jeśli nie ma konkurencji to aby tylko grało wiem z doświadczenia. Zarobi i jaęli mu się to podoba to tej kasy nie wywali na alko czy inne pierdoły tylko kupi coś bardziej PRO, i dorobi się jeszcze bardziej, wiem bo sam tak miałem i pewnie nie jeden z nas.
  • #855
    SzokalML
    Level 36  
    jeeday: Jakie głośniki siedzą w tych "szerokich" kolumnach na środku (z lewej i prawej strony piecyków gitarowych?)

    wnioskuję, że te na dole to "suby", bo nie mają wysokotonowców, a górne to nadstawki?

    i na jakich głośnikach są te "odsłuchy" po bokach? bo wygląda jakby były większe nawet niż 15 cali :D Czyżby to były 16 calowe Vermony / RFT ?
  • #856
    Hefajstos
    Level 35  
    No niby jest głębia, ale kosztem skuteczności. My zaczynaliśmy tak, że mieliśmy uczciewe 98dB / 1W w dobrych pakach i na początku podłączało się wzmacniacz jaki byłpod ręką (Eltron, TDA, Elmuz 100W na kanał, itp) ;) Na początku starczało.


    --
    pozdrawiam
    Hefi
  • #857
    SzokalML
    Level 36  
    Otóż to, zawsze od czegoś trzeba zacząć, chociaż rzeczywiście może lepiej zamiast kupować te high powery (aczkolwiek estetycznie są one wyżej niż pozostałe kolumny - ale estetyka to nie wszystko) bardziej opłacałoby się wymienić głośniki w istniejących starszych kolumnach - pod względem finansowym.

    Lepiej mieć bowiem mniej kolumn, a lepszych. Zawsze to mniej do noszenia i transportu. Nie wiem czym dysponujesz motoryzacyjnie, ale kompletny zestaw 2.2 wchodzi do kombi, twój - to już trzeba solidny mikrobus.

    Ale rozumiem że te stare kolumny, to był sprzęt ojca i nie można go było ot tak poprzerabiać.
  • #858
    jeeday
    Level 13  
    SzokalML wrote:
    jeeday: Jakie głośniki siedzą w tych "szerokich" kolumnach na środku (z lewej i prawej strony piecyków gitarowych?)

    te kolumny sam robiłem, i była to raczej kasa wyrzucona w błoto. Głośniki to koppa jakieś tam, które są do d**y


    wnioskuję, że te na dole to "suby", bo nie mają wysokotonowców, a górne to nadstawki?

    i na jakich głośnikach są te "odsłuchy" po bokach? bo wygląda jakby były większe nawet niż 15 cali :D Czyżby to były 16 calowe Vermony / RFT ?


    Masz racje to kiedyś były Vermony ale je przerobiłem i wymieniłem głośniki na nowe.
    hmm odsłuchy ten po lewej to odsłuch aktywny z wbudowanym wzmacniaczem, moc: nie znam. A ten po prawej to jakiś stary niemiecki głośnik 15" wsadzony do pudła i jest podpinany do tamtego odsłuchu.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Czym to worze?? Oplem Kadetem, nie zawsze biorę wszystko, jak trzeba to biorę przyczepę :D
  • #859
    artis666
    Level 26  
    Wzmacniacz:

    Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki


    Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki

    2*28V RMS/4Ω, kto policzy ?:D
    Kolumny - to zależy od imprezy, mam dostęp do kolumn LDM'a, estradówek Tonsila i Tonsil Zeus (na bardzo małe sale - wypierane już przez LDM)

    Światło:
    Rider 700W
    Stroboskop Skytec More Flash 1000W
    Laser RG 150/50mW
    Kilka parów 36, sterownik IMG Stage Line PLL800/SW

    Konsola
    2xDN-S1200, DNX120 (kumpla) lub
    2XDN-S3500, DJX700 (moja)


    To mi do tej pory wystarczało, grałem zwykle z kumplem, aktualnie gram już przeważnie tylko w klubach, ale kto wie, może sprawię sobie jeszcze do tego jakiś subbas na 18" Beymie, do tego coś z ADS w kwestii zasilania, crossover DBXa :D Coś ze świateł..
    Takie małe marzenie :|
  • #861
    artis666
    Level 26  
    A dokładnie 196W przy 4R i sygnale wejściowym na poziomie 0dB, a nieraz zdarzało się grać na +2,+4dB i radziła sobie. Kolumn o wyższej impedancji nie stosuję, a zapewniam że to co mam, wystarcza w zupełności na moje potrzeby (subbas chcę dokupić żeby można było zagrać mocniej, obciąć pasmo satelitom i skręcić je głośniej - jednak nie z powodu tego że ktoś mówił że gram za cicho, lecz dla własnej satysfakcji). Grając kiedyś festyn, miałem to co opisałem a do tego 2 doły, napędzane ADS'em, tym najsłabszym 2x100W, bo taki kolega akurat ma.
    Efekt ? Fakt, że powierzchnia "taneczna" nie była zbyt duża ale ludzie prosili żebym przyciszył bo nie dało się porozmawiać przy stolikach które stały obok boiska.

    Tak więc myślę, że nie wszystko co ma mniej niż 1KW na stronę jest BE, po prostu mierzy się siły na zamiary i nagłaśnia mniejsze imprezy, aczkolwiek nie gorsze rangą i poziomem od tych większych ( mowa np o festynie).
    Ja w mojej okolicy mam już ludzi którzy zwracają się do mnie, bo jestem ich zdaniem najlepszy. I wcale nie mam 10 paczek - składaków (w tym przypadku nie odnoszę się do Kolegi dj-matyAS, gdyż jego konstrukcje wyglądają na sensowne) tylko 2.

    Zamiast doprawiać zupę dziwnymi wstawkami, wolę zainwestować w porządny mikrofon (ShureSM58), i zadbać o dobre przenoszenie mojego głosu, bo muzyka to chyba nie wszystko, imprezę też trzeba poprowadzić.
  • #862
    SzokalML
    Level 36  
    Dziwię się, że nie przerobiłeś tych kolumn z koppą w środku. Gdybyś wymienił głośniki na dobre, mogłoby zagrać w porządku, a koszt pewnie porównywalny z zakupem tych "high-powerów"

    A ta koppa, mówisz że słabe, tzn. słaba skuteczność, zniekształcają przy małych stosunkowo głośnościach?
  • #863
    jeeday
    Level 13  
    Wady moich głośników koppy:
    -miękkie zawieszenie
    -160w max
    -nie grają głośno (przy powiększeniu sygnału charczą)
  • #864
    postiga
    Level 25  
    Kolumny:

    * nadstawki evm'a / 200 w 98dB
    * doły tp118 ale z beyma 18g400
    * ldm 300W (trójdrożne)

    Końcowki:

    * ads lx800
    * handbox atx-1000
    * elmuz 2208D

    Powermixery:

    * smx-7
    * smx-12


    poza tym w case siedzi:
    * fbq6200
    * crossover cx2310
    * ex3200
    * reloop rcd 2650s




    Generalnie szału nie ma ;-) ale gram tylko w kręgu znajomych za free ;)





    Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki
  • #865
    filioman
    Level 27  
    vespereq wrote:
    na takim sprzęcie pracuje i jest do pełnej dyspozycji jakieś 10km odemnie, ze względu na dostępność tak go mogę traktować ( zawsze gdy istnieje potrzeba mozna przyjechać z czymś takim)


    To ja też, OK? Skoro mam dostęp to też nie będę się ukrywał.

    PS. OCzywiście post z gatunku "mój tata ma lepszy samochód/etc niż twój"

    Skoro moderacja nie skasowała tamtego, nie powinna mieć uwag do mojego postu również.

    Pozdrowienia dla ArturaK.

    Systemy do tłumaczeń symultanicznych:
    Bosch /Philips CCS, Bosch/Philips DCN, DIS CIE9000     
    Multifony dla uczestników konferencji DIS CM 4410, DIS DM4410
    Symultana przenośna Sennheiser TourGuide (szeptanka)
    Profesjonalne skrzynki dziennikarskie Drawmer / Press box Drawmer
      
    Nagłośnienie koncertowe (80 000W):
    Nagłośnienie referencyjne L-Acoustics dV-DOSC:
    24 x dV-DOSC
    8 x dV-SUB  
    8 x SB 218
    10 x LA8  

    System liniowy L-Acoustics ARCS (constant curvature)
    6 x ARCS
    6 x SB118
    LA4/LA8
    System liniowy L-Acoustics KIVA:
    12 x Kiva  
    4 x Kilo  
    6 x SB 118   
    3 x LA4
    Koaksjalne L-Acoustics:
    4 x 12 XT  
    4 x MTD 115
    4 x MTD 108
    2 x SB 115
    2 x 112P
    2 x 108P
    SB115P

    wzmacniacze:
    L-Acoustics LA8 / L-Acoustics LA4, L-Acoustics  LA24a / LA15a
    LabGruppen FP 10000Q
    QSC PLX 1202, PLX 1602, PLX 3002, PL230  

    miksery:
    DiGiCo SD8 Overdrive z kartą RME HDSPe MADIface
    (możliwość nagrania 56 śladów na HDD)
    Stage rack 48in/24out z cyfrową transmisją MADI (BNC 100m)
    Yamaha LS9-32

    procesory:
    procesor Dolby Lake 4in/12out AES/EBU 8 in/out
    procesor Dolby Lake 8in/8out AES/EBU 8 in/out
    oprogramowanie Live-Capture Light

    peryferia:
    efekty  Lexicon PCM96, TC Electronics M-One XL, TC M300
    bramki Drawmer DS 201
    bramki Drawmer DS 404
    kompresory Drawmer DL 241
    osobisty sysytem monitorowy Sennheiser ew 300 IEM G3
    monitory JBL SR 712M

    mikrofony bezprzewodowe - do 50 kanałów (handheld+bodypack):
    12 x SHURE UHF-R / SHURE ULX / SHURE SLX
    dystrybutory antenowe SHURE UA844, SHURE UA845
    anteny półfalowe SHURE UA820, SHURE UA860, SHURE UA870
    anteny kierunkowe SHURE A 870 WB

    mikrofony:
    Neumann KMS105
    Neumann KM 184 stereo set
    Countryman WCE6 TD (nagłowny)
    SHURE SM58
    SHURE Beta58
    SHURE SM57
    SHURE SM91
    SHURE WH20
    SHURE WL185
    SHURE WL184
    SHURE Easyflex
    SHURE Microflex
    Rode NT3
    Rode NT5
    EV N/D868
    Sennheiser e901
    Sennheiser e902
    Sennheiser e904
    Sennheiser e906
    DiBox BSS, DBox Radial, DBox Radial Jensen

    Nagłośnienie konferencyjne:

    14 x JBL EON 10-G2
    2 x JBL EON 15P
    8 x JBL M 350 MK2
    6 x JBL M 330 MK2
    2 x JBL M-PRO 415
    2 x JBL M-PRO 418SP

    Miksery:
    Midas Venice 320
    Soundcraft LXii 24
    4 x Soundcraft SX/F1
    3 x Soundcraft E8
    2 x Allen Heath ZED
    4 x Soundcraft Notepad
    6 x CD player Philips / Sony

    Nagłośnienie targowe/instalacyjne:
    4 x JBL Control 23
    6 x JBL Control 25
    12 x JBL Control 28

    Oświetlenie:

    profesjonalne sterowniki oświetlenia MA Lighting, Avolite
    ruchome głowy:
    8 x Robe ColorSpot 160XT
    8 x Robe ColorSpot Zoom 250XT
    8 x Robe ColorSpot 575AT
    8 x Robe ColorSpot 700E CMY
    architektoniczne/zmieniacze kolorów :
    2 x Griven Kolorado 2500MK3 CMY
    4 x Griven Kaleido 575 CMY
    4 x Griven Colorclip 150
    2 x Griven Spillo 1200
    4 x Robe BEAM 250
    20 x spoty fresnel, spoty PC - ETC, Griven 500W/1000W
    reflektory prowadzące Griven 1000W/2000W
    4 x rzutniki gobo ClayPaky VIP 300 z akcesoriami
    24 x Martin Mania DC1 / DC2  (woda/ogień)
    78 x LED RGB - Pixelbar
    8 x LED RGB - Stripeled 8
    20 x LED RGB - Pixeon
    12 x LED RGB PAR
    12 x 4m LED RGB horyzonty  LED / kurtyny sceniczne LED / wysłonięcia LED
    98 x PAR 56/64, filtry LEE, dyfuzory
    2 x stroboskopy 2000W
    2 x stroboskopy White LED
    wieże 3m - 4m - 5,5m - VMB, Mobiltech
    wyciągarki 1 tona  
    maszyny do dymu, hazery, wentylatory
    konstrukcje aluminiowe duo, tri i kwadrosystem
    podświetlane panele sceniczne Nivtec
     
    Multimedia:

    mixery cyfrowe Analog Way DiVentix HD
    mixery cyfrowe Analog Way OPUS (2K/WUXGA)
    (DVI-I: SD-TV, ED-TV, HD-TV, SDI: SD-TV & HD-TV – YUV)
    wieloekranowy kontroler Orchestra (do DiVentix II i Opus)
    splittery Analog Way Trident DVI (2 x 1:3)
    mixery cyfrowe Kramer VP-727 HD
    projektory DLP Barco 1400x1050 CLM R10+ 10 000ANSI
    projektory LCD Mitsubishi 5500ANSI
    projektory LCD Sanyo 5000ANSI
    projektory LCD Sanyo 4500ANSI
    projektory LCD Sanyo 4000ANSI
    projektory LCD Sanyo 3000ANSI
    projektory LCD Sony/Benq 2000ANSI
    ekrany plazmowe LG 42' full HD 1920x1080
    ekrany plazmowe Samsung 50’ full HD 1920x1080
    ekrany plazmowe LG 60' full HD 1920x1080
    laptopy Fujitsu - Siemens, MS Office Multilanguage
    ekrany do przedniej/tylnej projekcji 1,5x2m, 2,25x3m, 3x4m
    scanconverter Kramer / splittery Kramer / switche Kramer
    kamery Sony / JVC
    okablowanie Analog Way 15/20/25/30/40m - wzmacniacze DVI

    DJ backline:

    Pioneer DJM 600
    Pioneer CDJ 800 MK2
    Pioneer CDJ 100
    Pioneer CMX 3000
    Pioneer CMX 5000
    Technics 1210MK2

    Sprzęt biurowy:

    faksy laserowe Panasonic
    drukarki laserowe Brother 28ppm duplex/sieć - czarno-białe
    drukarki laserowe Xerox/OKI - 25/30 ppm duplex/sieć - kolor
    kopiarki czarno-białe / xero 30-45 ppm
    niszczarki, kosze biurowe
    flipcharty, sztalugi
    pinboardy (tablice dywanowe) 2mx2m  
    dyktafony Olympus

    CODA AUDIO Line Array System (160 000 W RMS)
    MID/HI: CODA AUDIO LA2225N
    LO: EAW BH760
    AMPLIFIERS: POWERSOFT K10/ DIGAM7000
    SYSTEM CONTROL: DOLBY LAKE PROCESSOR LP4D12
    SOFTWARE: EASE FOCUS Aiming Software

    MIDAS HERITAGE 3000
    YAMAHA PM5D x 2
    YAMAHA M7CL 48/16
    YAMAHA LS9 32/16
    YAMAHA 02R 40+8/8
    RAMSA WR S840 40/18

    processing
    LOUDSPEAKER EFFECT PROCESSORS
    DOLBY LAKE PROCESSOR LP4D12

    GRAPHIC EQUALIZERS
    Klark Teknik DN 3600, DN 370, DN 360

    EFFECT PROCESSORS
    Lexicon PCM 96 Stereo Reverb/Effects Processor
    Lexicon PCM 80
    Evident 3000
    YAMAHA SPX 990
    TC M2000
    TC M-ONE
    TC D-TWO
    Roland SDE 330
    SOUND COMPRESSORS
    AVALON AD2044 Opto-Compressor
    BSS AUDIO DPR-402
    Dbx 166A, Dbx 1066
    NOISE GATES
    BSS AUDIO DPR-402
    DRAWMER DS 201,
    DRAWMER DS 404
    monitory
    L`ACOUSTICS 115XTHiQ
    MARTIN AUDIO LE 1500
    AUDIO-TECH CUSTOM 12/2 coaxial
    AUDIO-TECH CUSTOM 12/2 coaxial - transparent monitoring columns
    SENNHEISER EW 300 IEM G2 - wireless ear individual monitoring systems
    DRUMFILL
    EAW SM84N/SB412
  • #866
    filioman
    Level 27  
    I proponuję wrócić do źródeł - WŁASNY sprzęt. Bo dostęp do czegoś nie oznacza niczego. Ja mam na przykład dostęp do internetu :)

    vespereq - pracowanie gdziekolwiek nie oznacza posiadania czegokolwiek.

    Na www.estradowiec.pl było juz kilku cwaniaczków podpiętych do cudzych własności.
    Na końcu okazywało się że zwijali tam kable. Nie ubliżając nikomu z branży, bo każdy zwija kable, pisanie że ma się dostęp do sprzętu przechodząc obok lub pracując na nim jest ogólnie mówiąc niepoważne.

    Na parkingu obok stoją Bentleye i 2 Porsche... Czy to czyni kogokolwiek lepszym??? Odśnieżanie tego parkingu nie powoduje wpółwłasności....

    Dodano po 44 [minuty]:

    Może zatrudnię się na Cape Canaveral przy odśnieżaniu... Cały kosmos mój.
  • #867
    SzokalML
    Level 36  
    Quote:
    Generalnie szału nie ma ale gram tylko w kręgu znajomych za free


    Rozumiem, że to fałszywa skromność, bo sprzęt bardzo przyzwoity.

    Dobrze, że Filioman zwrócił uwagę, bo z tym "mogę mieć, dostęp" to żenada. Każdy może mieć dostęp, jak zaklepie termin i zapłaci ...

    Ale, nawet, zakładając, że ktoś może pożyczyć jakiś sprzęt za darmo to to nie czyni z nas "właścicieli".
    Zresztą wątpię, czy może to dotyczyć czegoś więcej, niż pojedynczych elementów np. pożyczenia wzmacniacza.

    Nie wiem jak wy, ale ja nie wyobrażam sobie pożyczać mojego (bardzo skromnego - patrz parę postów w tył) sprzętu zupełnie za darmo.
    Dlaczego? Bo jest z tym dużo roboty i zawsze istnieje ryzyko uszkodzenia.
    Jeśli ktoś zupełnie za darmo pożycza komplet "gratów", to ja dziękuję. Nawet znajomi powinni zrozumieć, że przecież ktoś wydał na to kasę.

    --------------

    Co do samego tematu Zaakceptować można by ew. jakąś współwłasność, ale należałoby o tym napisać np. "mój i kolegi sprzęt", albo "sprzęt naszej firmy".

    Z kolei "sprzęt taty" -> to już mocno podejrzane, jeśli tato pracował na to przez kilkanaście lat, a delikwent ma 16 lat i pożycza od niego, pisząc tak jakby to było jego ;)
  • #868
    daxsior
    Level 19  
    Witam, po przeczytaniu ostatnich postów od razu piszę, że wymieniony niżej sprzęt jest wyłącznie mój:

    Źródło muzyki:
    2 sztuki RADIUS3000
    Mixer reloop
    Słuchawki reloop
    Laptop Asus

    Nagłośnienie:
    -2 kolumny 250rms
    -18’’ bas, 700rms
    -końcówka mocy phonic w mostku 1500w/8
    -końcówka mocy american audio 2*550
    -crossover

    Oświetlenie i efekty:
    -Wytwornica dymu F-80
    -Derby 16B
    -Zig-Zag
    -Kolorofon
    -Kula disco
    -Stroboskopy

    Aaa… dodam tylko, że wyżej wymieniony sprzęt jest na mniejsze przedsięwzięcia, na ‘’większe’’ mam kolumny:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1457389.html
    i dwa basy
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1522117.html

    No i wiadomo że jeszcze okablowanie, case, statywy, rozdzielnia fazowa, włączniki oświetlenia, itd.

    Wasz sprzęt na imprezy/dyskoteki
  • #869
    Sony121
    Level 10  
    Do Szanownego Kolegi dj-MatyAS-a
    Dopiero dzisiaj zauważyłem zamieszczony przez Ciebie filmik na yt.
    Jestem pod wielkim wrażeniem pracy oświetlenia aż chciałoby się być na Twoich koncertach ;) Jestem pod naprawdę WIELKIM wrażeniem. Pozdrawiam ;)