Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nie działa dzwonek pomiędzy DS-KH6320-WTE1 a DS-KV8113-WME1(B) HIKVISION

bigjeans 04 Oct 2021 18:44 4014 33
Optex
  • #1
    bigjeans
    Level 9  
    Witam, mam problem z połączeniem dwóch urządzeń a by zadziałał przycisk dzwonka. Po naciśnięciu przycisku, komunikat (NIEPOWODZENIE POŁACZENIA) Adresy IP wskazują na oba urządzenia po dhcp

    Moje urządzenia marki HIKVISION to:
    Stacja bramowa: DS-KV8113-WME1(B)
    Nie działa dzwonek pomiędzy DS-KH6320-WTE1 a DS-KV8113-WME1(B) HIKVISION
    Monitor: DS-KH6320-WTE1
    Nie działa dzwonek pomiędzy DS-KH6320-WTE1 a DS-KV8113-WME1(B) HIKVISION

    Działa mi podgląd kamery stacji bramowej, działa hik-connect, działa nawet odblokowanie bramy! ale ten przycisk spędza mi sen z powiek... :(
    Mam również kilka kamer i je konfiguruję przez IVMS-4200. Nie miałem nigdy takiego problemu.. wszystko wydaje się być oczywiste ..a jednak nie działa. Przecież adresy są przydzielone przez DHCP i wszystko powinno hulać.. Pierwszy raz się spotykam z takim problemem.

    Próbowałem bawić się sipem.. i kilka razy udało mi się ustawić połączenie (nie żeby zadziałało, po prostu zmieniła się ikonka że jest połączenie) ale po restarcie urządzenia wszystkie ustawienia tak jak by wróciły do ustawień fabrycznych.. Nie czaje tego.. Nie żebym był lewy z połączeń sieciowych, bo mam swój serwer, w nim wideo rejestrator itp.. ale nie o to chodzi.. to jest dziwny sprzęt xD albo mi brak cierpliwości? 5 dnia.. xD

    Zaktualizowałem również urządzenia do najnowszego oprogramowania co również tego problemu nie rozwiązało. ehhh..

    Bardzo proszę o pomoc.
    Pozdrawiam.
  • Optex
  • #2
    majewski9999
    Level 2  
    Cześć, mam podobny problem, z tym, że przy bramie/furtce mam DS-KB8112-IM. Na samym początku udało mi się "pożenić" urządzenia i współpracowały ze sobą. Później zaktualizowałem DS-KH6320-WTE1 i.... koniec. Walczę z tym od ponad miesiąca, resetując, ustawiając ponownie itp. itd. Dziś trafiłem na informację nt. Protokołu 1.0 vs. 2.0. Ten drugi został wprowadzony od jakiejś wersji firmware i... może sprawiać, że urządzenia peryferyjne nie chcą współpracować tak, jak powinny. To oczywiście hipoteza, ale może warta sprawdzenia? Problem w tym, że downgrade firmware'u w Hikvision nie jest prosty. Póki co mi się nie udał.
  • #3
    Jolaos
    Level 15  
    I jak tam koledzy walczący z wideodomofonami Hikvision? Bo też do was dołączyłem.

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3853054.html

    Wielka kupa z tym sprzętem. Wielka. Nigdy więcej. Kompletny brak wsparcia, Szukam trzeci dzień firmware stacji bramowej KV-8103- IMEI2 która jest w w/w zestawie - NIE MA.

    Kiedyś pisałem że preferuję sprzęt firmowany jako KENIK z dystrybucji sieci Eltrox. To się tu śmieli na forum że to jakieś śmieszne zabawki. A w nich wszystko działa jak należy.

    A Hikvision niby taki światowy , markowy , niezawodny :( eech szkoda słów.
  • #4
    Ircys
    Intercoms specialist
    Jolaos wrote:
    I jak tam koledzy walczący z wideodomofonami Hikvision? Bo też do was dołączyłem.

    Wielka kupa z tym sprzętem. Wielka. Nigdy więcej.
    Hikvision niby taki światowy , markowy , niezawodny :( eech szkoda słów.


    Teraz coraz więcej śmiałków się na to nabiera, bo jest stosunkowo tani, nowoczesny, piękny, wszyskomogacy i wszystomający. Niestety praktyka jest brutalna...
  • #5
    bigjeans
    Level 9  
    Witam wszystkich zainteresowanych.

    Wydaje mi się że ten sprzęt jest tak skonstruowany że jego walory użytkowe są naprawdę w porządku ale próg wejścia jest dla instalatorów...
    Firma Hikvision robi różne ewenty, spotkania rozdaje nagrody i rozwija rynek ludzi którzy mają informacje jak to sklecić razem do kupy. I niestety w dzisiejszych czasach te urządzenia powinny być w systemie plug & play ale jedna czynność czy kolejność źle wykonana i już tego nie połączymy.

    Dlatego aby nie zabierać "sobie" (czyli instalatorom) chleba żaden z nich się tutaj nie wypowie, dlatego jak widać na tym forum Cisza. Niestety trzeba sobie radzić samemu.

    Ja po wielu próbach i znojach uruchomiłem te urządzenia. Ale niestety nie podam dokładnych kroków co zrobiłem aby to zadziałało bo po prostu musiał bym to nagrać. A jak mi się już udało to nie grzebałem tylko zostawiłem jak jest aby znowu nie zastanawiać się co i jak po kolei itd.

    Ja odrzuciłem wszelkie programy zewnętrzne przy aktywacji urządzeń. To co piszą aby wejść przez SDP czy iVMS i tam aktywować urządzenia to błąd. W niezliczonych próbach i scenariuszach nigdy nie udało mi się połączyć urządzeń aby działał dorbel tym sposobem. W późniejszym etapie oczywiście możemy tymi programami wspomóc się aby coś ustawić w urządzeniach ale nie na tym etapie.

    1. Jeżeli już macie aktywne urządzenia trzeba je zresetować do ustawień fabrycznych, tak aby widniały jako nie skonfigurowane.
    2. Wszystko podłączamy aby działało po skrętce. (Pomimo tego że jest opcja po wifi.. ja tego nie zdołałem uruchomić aby dzwonek zadziałał)
    3. Teraz najważniejsze.. Konfigurację przeprowadzamy przez Monitor w tym wypadku to DS-KH6320-WTE1
    4. Gdy dochodzimy do podłączenia DS-KV8113-WME1(B) aktywujemy to urządzenie przez właśnie monitor i tam nadajemy mu losowe IP z automatu. Przydzielenie urządzeniom własnych IP bo ładnie to będzie wyglądać w naszej bazie to błąd i zapomnijcie o tym. Urządzenia powinny działać na IP takich jakie sobie przydzielą same że tak powiem z buta, próbowałem zmian i za każdym razem psuło to dojście do przycisku dorbel i nie działał.
    5. I tutaj nie pamiętam czy trzeba je zresetować, czy jedno czy drugie ale mi zagadało i przycisk od DS-KV8113-WME1(B) działa.
    6. Jeżeli dużo nie musicie grzebać w ustawieniach urządzeń przez IVMS to nie grzebcie. Oczywiście ustawienie jakości kamery czy Hik-Connect aby można było odbierać połączenia lub otwierać bramę zdalnie to niema co się bać itp.
    7. Radzę zapamiętywać co się robiło przed chwilą i sprawdzać działanie przycisku aby wykluczyć ten krok przy kolejnej konfiguracji.

    Oczywiście instrukcja powyżej jest uogólniona i jeżeli coś nie zadziała trzeba coś zmienić przy kolejnej konfiguracji ale za każdym razem przywracając urządzenia do ustawień fabrycznych. Mozę rozłączać i wyłączać po ich resecie...

    Po jakimś czasie gdy już miałem wszystko ustawione i zamontowane wlazłem gdzieś w ustawienia przy pomocy monitora i coś przestawiłem (nie wiem co, ale wydaje mi się że to była opcja związana z połączeniem DS-KV8113-WME1(B) ) ale po wyjściu do ekranu startowego znów mi nie działał przycisk dzwonka... Frustracja sięgnęła zenitu. Ehhh i od początku robiłem to samo aż uda mi się to połączyć.

    Szczerze powiem wam że nie rozumiem pewnych rozwiązań w tym sprzęcie, pomijam już aktualizację sprzętu.. którą oczywiście wykonałem przed parowaniem aby mieć pewność że działam na najnowszym oprogramowaniu i mnie nic nie ogranicza.

    Ja korzystałem z tej instrukcji aby wyszukać dane urządzenie, tutaj jest pokazane dal kamery ale analogicznie można wyszukać:
    Link

    Dla ułatwienia podam ścieżki do moich modeli:
    KV Series - Out Door: Link
    KH Series - In Door: Link

    Reasumując aktualnie dodałem do systemu dwie dodatkowe kamery z firmy Hikvision i to działa, na monitorze jak i przez Hik-Connect.

    Dodam jeszcze wątek jak podłączyłem bramę przesuwną do stacji DS-KV8113-WME1(B): Link

    Jak kiedyś będę zmieniał główny router i mi się wysypie wszystko spróbuję nagrać cały proces.

    Pozdrawiam wszystkich, żałuję że nie mogę więcej pomóc, jak by mi się cos jeszcze przypomniało to napiszę.
  • Optex
  • #7
    Alpha
    Level 24  
    Instalowałem kilka dni temu ten zestaw (sprzedawany jako DS-KIS604) i nie napotkałem większych kłopotów. Co więcej, panel bramowy pozytywnie mnie zaskoczył, gdy okazało się że działa na tylko 2 parach przewodu domofonowego (nawet nie skrętka, długość około 35metrów), a byłem przekonany, że jak to w Hik'u, na parach brązowych i niebieskich idzie zasilanie. Mogłem więc te pary przeznaczyć na inne sygnały.
    Urządzeń nie aktualizowałem, mają stałe adresy IP (lubie porządek w sieci), jak dobrze pamiętam, to adresy ustawiłem przez SADP Tool a potem konfigurowałem przez przeglądarkę.
    Podstawowe funkcje ruszyły od strzała, pozostało mi jeszcze dodanie zewnętrznych kamer IP oraz dodatkowy przycisk wyjścia - tym zajmę się na dniach.
    Tu uwaga do poprzednich wpisów: monitor posiada wifi, natomiast panel nie. Dlatego połączenie panel-monitor musi dbywać się przez kabel.

    Przyznać natomiast muszę, że choć sprzęt wydaje się mieć potencjał, to niewiele można z niego wykrzesać: brakuje mi polskich komunikatów przy otwieraniu, możliwości konfiguracji reakcji na wejścia alarmowe (choć są zarówno w monitorze, jak i w panelu) i jeszcze paru innych.
  • #9
    bigjeans
    Level 9  
    Witam,

    Odnośnie stwierdzenia że:

    Quote:
    Tu uwaga do poprzednich wpisów: monitor posiada wifi, natomiast panel nie. Dlatego połączenie panel-monitor musi dbywać się przez kabel.

    DS-KV8113-WME1(B) - ma możliwość podłączenia po WIFI (z ciekawości aż musiałem to sprawdzić) wpisujesz nazwę sieci hasło i jest połączenie. Poniżej scr. Kwestia tylko jak zrobić aby to wszystko działało po wifi tak jak to na wielu aukcjach internetowych jest szumnie rozgłaszane. Ja nie kombinowałem i mam po skrętce. Ale jak ktoś się napatrzy na aukcje to może się rozczarować po zakupie. :(
    Nie działa dzwonek pomiędzy DS-KH6320-WTE1 a DS-KV8113-WME1(B) HIKVISION

    Quote:
    brakuje mi polskich komunikatów przy otwieraniu

    DS-KV8113-WME1(B) - Przy otwieraniu bramy mam polskie komunikaty

    Quote:
    Co więcej, panel bramowy pozytywnie mnie zaskoczył, gdy okazało się że działa na tylko 2 parach przewodu domofonowego (nawet nie skrętka, długość około 35metrów), a byłem przekonany, że jak to w Hik'u, na parach brązowych i niebieskich idzie zasilanie. Mogłem więc te pary przeznaczyć na inne sygnały.

    Nie bardzo to rozumiem.. w zestawie jest zasilacz poe? tak? to czemu łączysz to oddzielnymi przewodami skoro i tak musisz ciągnąć skrętkę aby wpiąć wszystko do sieci? to po pierwsze. ;)

    A po drugie
    Quote:
    Podstawowe funkcje ruszyły od strzała

    Jesteś pewien że działa Ci przycisk dzwonka?

    Zastanawiam się czy aby na pewno masz ten sam zestaw. Ale Cieszę się że sobie poradziłeś tak prosto. Wielu z nas niema takiego szczęścia.
  • #10
    Alpha
    Level 24  
    bigjeans wrote:
    Nie bardzo to rozumiem.. w zestawie jest zasilacz poe? tak? to czemu łączysz to oddzielnymi przewodami skoro i tak musisz ciągnąć skrętkę aby wpiąć wszystko do sieci?

    Zasilam to po PoE (switch dostaje się w zestawie)- ale zasilanie idzie po parach danych (1,2,3,6), a nie po pozostałych parach - co jest ewenementem, jeśli chodzi o Hik'a.
    Rzeczywiście, z tym wifi w panelu sprawa jest zastanawiająca. Choć niby jest, to brak dokładniejszych danych. W każdym razie mój dystrubutor nie potwierdza.
    Nie działa dzwonek pomiędzy DS-KH6320-WTE1 a DS-KV8113-WME1(B) HIKVISION Nie działa dzwonek pomiędzy DS-KH6320-WTE1 a DS-KV8113-WME1(B) HIKVISION
    Z językiem komunikatów sprawdzę - dzięki za info.
  • #11
    Jolaos
    Level 15  
    Widzę że kol. @Alpha ma jeszcze inny model niż to co ja mam.
    DS-KIS604 to droższy zestaw ale działający na więcej niż dwu kablach nie tak jak mój i kol. @bigjeans - które to są modelami two wire czyli na dwu kablach .
    W nim jest sprawa prostsza bo wpinacz się kompem do swicha i łączysz jak chcesz. /tak przypuszczam bo wszystko jest możliwe /niemożliwe :)
    Natomiast by połączyć się w systemie dwużyłowym musimy użyć /tymczasowo/koncentrator KAD706.
    Ale to działa więc idzie zrobić.
  • #12
    Alpha
    Level 24  
    Pochwaliłem się bezproblemową instalacją w swoim przypadku, ale okazało się - za wcześnie.
    Przy pierwszej konfiguracji rzeczywiście wszystko przebiegło pomyślnie, jednak po 2 tygodniach mój klient zmienił dostawce internetu, zmieniła się adresacja sieci - i zaczęły się hocki.
    Po zmianie adresów IP stacji i monitora zadziały się problemy opisywane powyżej (komunikat o braku połączenia po naciśnięciu wywołania), straciłem też możliwość konfiguracji monitora przez przeglądarkę (panel-bez problemów).
    Przywrócenie ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja (zarówno po DHCP jak i stałym IP) nie pomogło. U mnie natomiast wystarczyło wejść w ustawienia monitora i uruchomienie Kreatora. Adres IP pozostawiłem stały - i wszystko działa znowu jak należy.
    Może i u Was to wystarczy.
    PS: Cały czas nie mogę jednak uruchomić podglądu z innych kamer Hik'a w sieci, ani po protokole Hika, ani Onvif. Ale to już nie jest mi niezbędne.
  • #13
    Jolaos
    Level 15  
    IP obu urządzeń po powrocie do ustawień fabrycznych to 192.0.0.65 i 192.0.0.64.

    Więc całkiem możliwe że w takiej grupie adresowej powinny pozostać aby się ze sobą komunikować.

    Zatem uważam że korzystne może być takie ustawienie routera który z tym domu dostarcza internet aby jego grupa adresowa była właśnie w tym zakresie.

    Muszę to wypróbować.
  • #15
    Alpha
    Level 24  
    Jolaos wrote:
    IP obu urządzeń po powrocie do ustawień fabrycznych to 192.0.0.65 i 192.0.0.64. Więc całkiem możliwe że w takiej grupie adresowej powinny pozostać aby się ze sobą komunikować.

    W monitorze są dwie dostępne metody przywrócenia ustawień fabrycznych (domyślne i pełny reset - piszę z pamięci). Ja wybralem ten pierwszy, który nie wykasował moich adresów IP. Po uruchomieniu kreatora nie musiałem ich ponownie zmieniać - pozostały te, które chciałem i wszystko działa.
  • #16
    majewski9999
    Level 2  
    Jolaos wrote:
    Mój zestaw działa już.

    Mam jeszcze jedno pytanie - czy parametr SIP jest przez was jakoś konfigurowany? Ktoś mi podpowiadał że jednak powinien.


    Skonfigurowałem SIP tak, że można było z poziomu monitora wykonywać połączenia telefoniczne. Ale nie odbierać - tzn. gdy dzwoniło się na wykorzystywany numer, to monitor milczał. Wykorzystałem dane posiadanego konta SIP u dostawcy zewnętrznego. Miałem jednak nadzieję, że istnieje możliwość przekierowania połączenia z furtki (dzwonka) na telefony właśnie poprzez SIP. Ale to chyba nie działa...
  • #17
    lukawskik
    Level 2  
    Witam wszystkich,
    Pochwalę się jak ja u siebie rozwiązałem ten problem, a zestaw mam dokładnie taki sam jak kolega "bigjeans".
    Ponieważ miałem już przetestowanych i zainstalowanych kilka rozwiązań, dlatego robiłem tak:

    1. Podłączyłem switch po Rj-45 do routera, do którego podłączyłem komputer.
    2. Przywróciłem ustawienia fabryczne na monitorze (środkowa opcja). Po ponownym uruchomieniu monitora zostawiłem i nic nie konfigurowałem.
    3. Przeskanowałem porty i wpisałem w przeglądarkę adres stacji bramowej, zalogowałem się na konto i przywróciłem ustawienia fabryczne na stacji bramowej.
    4. odłączyłem switch od prądu na 10 sek
    5 Po ponownym uruchomieniu, przeszedłem do monitora, i rozpocząłem konfigurację.
    6. Przy adresacji IP, na chwilę włączyłem DHCP, po pobraniu adresu, wyłączyłem i kontynuowałem konfigurację.
    7. Przeskanowałem porty i na monitorze wpisałem ręcznie adres IP stacji bramowej.
    8. dokończyłem konfigurację, na monitorze aktywowałem stację bramową po czym ponownie odłączyłem od prądu switch na 10 sek.
    9. Po ponownym uruchomieniu - działa!

    Powodzenia wszystkim!!!
  • #18
    Jolaos
    Level 15  
    lukawskik wrote:
    3. Przeskanowałem porty


    dzięki za informacje , dzięki nim inni szukający rozwiazania swoich problemów bez trudu sobie poradzą.

    Ale ..... czym skanowałeś te porty i do czego to jest potrzebne ?
    Bo rozumiem skanowanie adresów IP , szczególnie dla urządzeń Hikvisiona będących w tejże sieci.
    Ale porty ?
  • #19
    krzluk
    Level 2  
    Jolaos wrote:


    Ale ..... czym skanowałeś te porty i do czego to jest potrzebne ?
    Bo rozumiem skanowanie adresów IP , szczególnie dla urządzeń Hikvisiona będących w tejże sieci.
    Ale porty ?


    Oczywiście chodziło mi o adresy IP, żeby zalogować się przez stronę WWW do stacji bramowej. ;)
  • #20
    lukawskik
    Level 2  
    Jolaos wrote:


    Ale ..... czym skanowałeś te porty i do czego to jest potrzebne ?
    Bo rozumiem skanowanie adresów IP , szczególnie dla urządzeń Hikvisiona będących w tejże sieci.
    Ale porty ?


    Oczywiście chodziło mi o adresy IP, żeby zalogować się przez stronę WWW do stacji bramowej. ;)
  • #21
    wisnia460
    Level 2  
    Witam,
    Miałem podobny problem z konfiguracją wideodomofonu. Stacja bramowa była widziana przez panel wewnętrzny, można było włączyć podgląd czy sterować przekaźnikami, ale na stacji bramowej nie działał przycisk dzwonka (Niepowodzenie Połączenia). Spędziłem dwa dni na konfiguracji i myślę, że znalazłem powód dla którego przycisk dzwonka nie działa.
    Domyślnie jako adresy serwera DNS podawany jest adres 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 (co wydaje się poprawne). Kiedy zmieniłem ustawienia podstawowego serwera DNS na IP mojego routera (192.168.1.1) stacja zaczęła dzwonić na panel wewnętrzny. Gdy z powrotem zmieniłem adres na 8.8.8.8 ponownie nie można było się dodzwonić. Teraz nie ma problemu z dzwonieniem czy obsługą domofonu przez telefon. Wszystko działa prawidłowo.
    Przy wprowadzeniu zmian w adresacji ważne aby zrestartować urządzenie wyłączając na chwilę zasilanie, w innym przypadku zmiany nie są wprowadzane (są zapisane w pamięci, ale wygląda tak jakby w użyciu przez system były wcześniejsze ustawienia).

    Mam nadzieję, że pomogłem.
    Pozdrawiam
  • #22
    majewski9999
    Level 2  
    wisnia460 wrote:
    Kiedy zmieniłem ustawienia podstawowego serwera DNS na IP mojego routera (192.168.1.1) stacja zaczęła dzwonić na panel wewnętrzny. Gdy z powrotem zmieniłem adres na 8.8.8.8 ponownie nie można było się dodzwonić. Teraz nie ma problemu z dzwonieniem czy obsługą domofonu przez telefon. Wszystko działa prawidłowo.


    Wielkie dzięki za sugestię. Chciałbym to sprawdzić - napisz proszę, czy DNS zmieniałeś w ustawieniach stacji zewnętrznej (kamery z domofonem), czy w panelu wewnętrznym? Gdyby to zadziałało, to być Cię ozłocił ;) Mam nadzieję, że dasz znać. Dzięki!
  • #23
    chaos

    Level 12  
    Cześć
    Walczę właśnie z próbą łączenia dzwonka między zewnętrzną a wewnętrzną jednostką. Sugestie o zmianie DNS nie działają.
    Czy zna ktoś rozwiązanie jak to skonfigurować?
  • #25
    chaos

    Level 12  
    Konfiguracja sprzętowa taka sama jak u autora wątku.

    Monitor 7" LCD - DS-KH6320-WTE1
    Panel zewnętrzny DS-KV8113-WME1
    Połączenie pełna skrętką poprzez firmowy switch z zestawu.
    Wpięte do sieci domowej 192.168.0.1/24 , ustawione DHCP.
    Teoretycznie wszystko podłączone, kamerę mogę podglądać ale nie mogę dzwonić z panelu zewnętrznego na monitor.
    Resetowałem, zmieniałem DNSy. Próbowałem różnych czarów i nic.
    Tak mam ustawione w monitorze. Ale próbowałem też innych ustawień. Cały czas mam komunikat głosowy "niepowodzenie połączenia"
    Nie działa dzwonek pomiędzy DS-KH6320-WTE1 a DS-KV8113-WME1(B) HIKVISION
  • #26
    Jolaos
    Level 15  
    Miałem taki przypadek że też nic nie szło zrobić.
    Pomyślałem o oprogramowaniu. Niestety nie tak łatwo znaleźć odpowiednie do danego modelu.
    A to był akurat dwu przewodowy. Wsparcie pomogło ale nic się nie zmieniło.
    Zacząłem szukać jeszcze i trafiłem na komplet - tak opisany - a nie do pojedynczych urządzeń.
    Wgrałem je i wtedy dopiero poszło.
    Także zastosowanie programów dedykowanych do tych wideodomofonów a więc SADPToll
    w którym ustawisz a przede wszystkim zobaczysz czy oba urządzenia są widoczne w sieci a także po dodaniu SILNEGO hasła aktywować je.
    Bez silnego hasła nie pójdzie. Próbuj różnych sposobów bo po resecie nie wszystko chodzi z marszu.
  • #27
    Pi0trazy
    Level 12  
    W przypadku tego dzwonka problem jest dość prosty.
    Sam go nieświadomie stworzyłem. Dzwonek przestał działać gdy na tablecie zmieniłem numer lokalu. Domyślnie jest 1 i dlatego domofon działa po waszych resetach. Jeżeli zmienimy numer lokalu to w domofonie przez www lub ivms zmieniamy w Intercom -> Press Button to Call na taki sam numer lokalu jak w tablecie.
  • #28
    KrizZet
    Level 2  
    Witam Wszystkich!
    Chciałbym podbić temat, ponieważ mam ten sam problem co w tytule postu, a nawet powiedziałbym, że większy... Nie mogę wcale skonfigurować tych urządzeń. Nie widzią się, a jak się przez chwilę widziały, tzn. miałem podgląd, to nie działał przycisk dzwonka. W zasadzie ten przycisk dzwonka nie działa mi już od samego początku (calling failed!!!) i nie mam zielonego pojęcia jak to cholerstwo podłączyć. Na youtubie masę filmików, gdzie konfiguruje się wszystko w 2 mniuty, ja mam już za sobą 4 godziny nerwowego przełączania, restartowania, startowania konfiguracji od nowa itd.... Najchętniej bym to gówno oddał do sklepu (niestety już nie mogę).

    Mój zestaw to dwa wyswietlacze DS-KH6320-WTE1 oraz stacja bramowa DS-KV8113-WME1(C)

    Czy mógłby ktoś mi pomóc?
    Możemy się nawet umówić na zdalną naprawę, za wynagrodzeniem...

    Jeśli jest tu jakiś chętny użytkownik lub instalator wideodomofonów z Lubuskiego, najlepiej okolice Zielonej Góry, to proszę kontakt.

    Z góry wszystkim bardzo dziękuję za nawet najmniejszą podpowiedź!
  • #29
    Jolaos
    Level 15  
    Pierwsza rada to przeczytaj uważnie i ze zrozumieniem cały wątek. Bez złośliwości ale jest tu cały asortyment problemów i antidotum na nie.
    Druga rada to znajdź najświeższe oprogramowanie do wszystkich Twoich zabawek , wgraj je każdemu z osobna.
    Sprawdź raz jeszcze napięcie zasilania i poprawność podłączenia i drożność okablowania.

    powodzenia
  • #30
    KrizZet
    Level 2  
    Kable sprawdzałem i skrętki z innymi urządzeniami działają poprawnie.
    Niestety nie mogę przeprowadzić aktualizacji, gdyż próbując to zrobić z poziomu urządzenia, ciągle pojawia się "aktualizacja się nie powiodła". Natomiast w programie ivms urządzenia co prawda się pojawiają, natomiast cały czas widnieje "status offline", którego nie potrafię zmienić.

    Rozumiem zniesmaczenie, że "kolejny nowicjusz pisze", a najpierw powinien przeczytać wątek. Ja to oczywiście zrobiłem i próbowałem zastosować przytoczone rozwiązania. Gdyby chociaż trochę pomogło, to naturalnym jest, że nie musiałbym pisać tu tego postu i zawracać Wam wszystkim głowy 😔

    Mam już przeryte sporo materiału na YouTubie i na tym forum w tym temacie, ale nadal nie znalazłem pomocnego rozwiązania, stąd też ten post...
    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdeczenie