Auto to CITROEN C3 1,4 benzyna, kod silnika KFV, rok 2007.
Sterownik Valeo J34P, usterka to brak iskry na 1 i 4 cylindrze, pomiary wskazują na brak sterowania sekcją cewki dla tych właśnie cylindrów. Cewka podmieniona na inną, sprawną, wiązka sprawdzona, pozostaje sterownik. Sterownik otwarty, rozpuszczalnik toluenowy jest, zanim zacznę usuwać klej, chciałbym wiedzieć, gdzie jest i jak wygląda element odpowiedzialny za sterowanie cewką zapłonową. A także którędy idą ścieżki z tymi sygnałami.
Sterownik Valeo J34P, usterka to brak iskry na 1 i 4 cylindrze, pomiary wskazują na brak sterowania sekcją cewki dla tych właśnie cylindrów. Cewka podmieniona na inną, sprawną, wiązka sprawdzona, pozostaje sterownik. Sterownik otwarty, rozpuszczalnik toluenowy jest, zanim zacznę usuwać klej, chciałbym wiedzieć, gdzie jest i jak wygląda element odpowiedzialny za sterowanie cewką zapłonową. A także którędy idą ścieżki z tymi sygnałami.