Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki tablet dla dziecka do samochodu do bajek w kwocie ok 1000 zł?

PeCha 09 Oct 2021 08:00 1206 8
    PeCha
    Level 12  
    Cześć.

Szukam tabletu dla córki (5,5l), żeby mogła oglądać bajki podczas dłuższych tras. Tablet byłby zamontowany na przednim fotelu.
    Zupełnie nie znam się na tabletach. Nigdy nie miałem i nie potrzebowałem. Nie wiem nawet na co zwrócić uwagę.

Wydaje mi się, że 8-10" ze wskazaniem na 10".
    Na pewno nie jakieś chińczyki. Zawsze byłem zwolennikiem Samsungów, ale ostatnio ta firma leci w kulki, podnosi ceny, a jakość niby jest, ale konkurenci oferują podobną połowę taniej. Gdybym sam miał wybierać pewnie kierowałbym się ku Huawei, albo Lenovo. Appla nigdy nie miałem i nie wiem jak to działa, a przy ograniczeniu cenowym chyba nie ma co w tę stronę iść.
    Wifi, karta pamięci, raczej dobry głośnik.

Tablet byłby używany pewnie co dwa tygodnie, trasa 1,5-2h w jedną i tak samo w drugą stronę, plus wakacyjne dłuższe wyjazdy, więc dobrze by było, żeby bateria była w stanie to wytrzymać.

Czy jest sens nastawiać się, że starczy na dłużej? Czy raczej jak telefon - 2 lata i nowy?

Co byście polecili do 1000 zł?
    PeCha
    Level 12  
    To raczej zależało by na ile taki tablet wystarcza. Po jakim czasie tak się zamuli, że nic mu nie pomoże.
    Jeżeli chodzi o LTE, nie brałem tego pod uwagę z kilku względów.
    Córka nie potrafi obsługiwać tabletu, ani telefonu, mimo, że na razie ogląda bajki na telefonie. Nie nauczyła się obsługi. Być może dlatego, że jest niepełnosprawna i ma ograniczone możliwości zarówno intelektualne jak i małomotoryczne. Ma swoje ulubione bajki, które mamy na dysku i tylko te chce oglądać. Nawet w kółko.
    Youtube już wymaga zaangażowania choćby ze względu na reklamy, a poza tym po skończonym filmie włącza się kolejny i rzadko taki, który chciała by oglądać.