Zmień tytuł bo sugeruje coś innego niż odpisujesz.
Do wtrysku dochodzą 2 przewody. Jeden jest wspólny dla wszystkich wtryskiwaczy i będzie w jednym kolorze.
Zobacz czy jest na nim +12V gdy kręcisz rozrusznikiem. Sprawdź to za pomocą żarówki podłączonej pod ten przewód i masę.
Może być spalony bezpiecznik.
Sterowanie wtryskiwaczy to wspólny plus po stacyjce i sterowana masa ze sterownika silnika. Plus jest tam tylko przez kilka sekund po włączeniu zapłonu lub w momencie gdy kręci się wał - pracujący silnik lub praca rozrusznika.
Trzeba ustalić czego brakuje.
Auto czasem nie ma LPG?
Przy instalacji LPG wspólny plus na wtryski jest dość często odłączany przez sterownik LPG w starych typach instalacji.
To że benzyna podawana jest na listwę wtryskową nie oznacza że jest tam odpowiednie ciśnienie. Gdy jest zbyt niskie to wtryski mogą nie podać paliwa do kolektora.
Przydało by się zmierzyć ciśnienie na listwie.
Sterowanie wtrysków można sprawdzić podłączając zamiast wtrysku żarówkę 5W a najlepiej diodę LED z podłączonym szeregowi rezystorem 1kOhm.