Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat B5 1.9TDI - nierówna praca i dym z wydechu

mordarskimaciej028 30 Oct 2021 19:19 207 14
Rocketjobs
  • #1
    mordarskimaciej028
    Level 3  
    Witam, mam problem z Passatem B5, auto po dłuższym czasie postoju zostało odpalone lecz nierówno pracuje i dymi.
    Mechanik stwierdził że wtryski lub pompa, więc zostało wymienione wraz z filtrem paliwa ale problem nie ustał. Rozrząd ustawiony na znaki, pompa założona i ustawiona według starej, pomocy
  • Rocketjobs
  • #2
    piachu1994
    Level 38  
    Kąt wtrysku ustawiony poprawnie?

    Myślę, że nie gdyż:
    mordarskimaciej028 wrote:
    pompa założona i ustawiona według starej
  • #3
    mordarskimaciej028
    Level 3  
    Mechanik zakladal mi pompę i wtryski auto normalnie wróciło na kołach i na 2 dzień to samo może jakiś kabel uszkodzony ?
    I ciągle wywala błąd ciśnienia paliwa to może od tego a nie wiem gdzie szukać teko czujnika
  • RocketJobs
  • #4
    piachu1994
    Level 38  
    Spójrz w mój opis, i dopisz co to jest za samochód.
  • #5
    Jarzabek666
    Level 37  
    mordarskimaciej028 wrote:
    I ciągle wywala błąd ciśnienia paliwa to może od tego a nie wiem gdzie szukać teko czujnika


    Na pewno nie w tym samochodzie...
  • #6
    mordarskimaciej028
    Level 3  
    W sensie że nie w tym samochodzie ?
  • #7
    Jarzabek666
    Level 37  
    Passat B5 nie miały silniki na układzie CR chyba że jakiś swap... Normalnie co można spotkać to albo silniki PD albo na pomach rozdzielczych. Skoro mówiłeś że wymieniona pompa i wtryski to raczej mowa o starych silnikach pokroju np. "AFN" a te dwa typy zasileń nie mają czujnika ciśnienia paliwa..
  • #8
    mordarskimaciej028
    Level 3  
    To jest passat b5 1.9tdi 110km z 98r nie znam się aż tak za bardzo ale wiem że silnik to afn
  • #9
    koleś kit
    Level 39  
    A więc ustaw kąt wtrysku albo zmień kowala na mechanika. Błąd ciśnienia w afn. Kupuje 0,7 jak powiesz gdzie tam jest czujnik ciśnienia paliwa.
  • #10
    mordarskimaciej028
    Level 3  
    A jak ustawić kąt wtrysku

    Dodano po 45 [sekundy]:

    A jak ustawić kąt wtrysku

    Dodano po 54 [sekundy]:

    A jak ustawić kąt wtrysku
  • #11
    koleś kit
    Level 39  
    Szybko. Albo vag dynamicznie(chyba grupa 000 okno 2) albo przez zegar. Zadając to pytanie już wiemy że nie byłeś u mechanika.A na necie masz takich opisów pełno.
  • #12
    mordarskimaciej028
    Level 3  
    A jak ustawić kąt wtrysku

    Dodano po 2 [minuty]:

    Auto było u prywatnego mechanika robi prywatnie na emeryturze

    Dodano po 12 [minuty]:

    Auto było u prywatnego mechanika robi prywatnie na emeryturze
  • #13
    marszałekkom
    Level 26  
    Quote:
    Mechanik stwierdził że wtryski lub pompa, więc zostało wymienione


    Rozwalają mnie takie naprawy. Ktoś coś strzeli, ktoś inny wymieni pół silnika, żadnej diagnozy, żadnego pomyślunku. Części wymienione, problem został.
  • #14
    piachu1994
    Level 38  
    mordarskimaciej028 wrote:
    A jak ustawić kąt wtrysku

    Mam takie wrażenie, że to nie mechanik na emeryturze zmieniał to wszystko.
    Kąt wtrysku może Cię przerosnąć, ale poradnik masz tutaj
  • #15
    serwis_gh
    Diesel injection systems specialist
    Kompresja, regulatory hydrauliczne, korbowód zgięty... 🤔 pewnie nie sprawdzone..
    marszałekkom wrote:
    Quote:
    Mechanik stwierdził że wtryski lub pompa, więc zostało wymienione


    Rozwalają mnie takie naprawy. Ktoś coś strzeli, ktoś inny wymieni pół silnika, żadnej diagnozy, żadnego pomyślunku. Części wymienione, problem został.