Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Iphone 13 mini vs Samsung galaxy s21

DawidzioR123 02 Nov 2021 00:06 1086 2
    DawidzioR123
    Level 3  
    Witam.
    Aktualnie posiadam huaweia p20 lite i chciałbym zmienić telefon na coś lepszego ,głownie zależy mi na baterii i aparacie.
    Z góry zaznaczam że nie znam się na tym za bardzo dlatego piszę tutaj temat ,proszę o wyrozumiałość.
    Iphone 13 mini posiada dokładnie 2406 mAh ,60 Hz
    Samsung galaxy s21 posiada 4000 mAh ,120 Hz
    Mój aktualny Huawei p20 lite posiada 3000 mAh ,60 Hz

Pytanie jest takie ,który z tych dwóch wyborów jest lepszy patrząc na baterię bo z tego co zauważyłem na testach to samsung w podobnym czasie traci baterię .
    Czy gdybym kupił Apple to czy działałby dłużej niż mój aktualny telefon ? I o ile mniej więcej.

Dzięki za pomoc.
    bert_studionapraw
    Level 21  
    Halo, cześć.

Musisz mocno doprecyzować wymagania stawiane nowemu nabytkowi. Jeśli stawiasz na baterię, żaden iPhone nie zmieści się w twoich potrzebach. Jeśli aparat, lepszego telefonu nie znajdziesz. Do tego dochodzą wszystkie inne funkcjonalności o których wspominasz - pisząc "coś lepszego". Tu leży sedno. Apple ma od lat najlepsze środowisko synergii swoich produktów, niedoścignione przez Huawei, choć mocno się starają, produkując te swoje zegarki i Lewandowskiego w TV. Na samym końcu listy porównawczej... będzie "chwytność" - parametr efektu "wow" kiedy bierzesz do ręki nową rzecz. Kilka dni temu wziąłem do ręki flagowe OPPO (bo rozbił się dwudniowy ekran) i moim "wow" było "ależ to plastikowe".