Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sterownik pompki zamka centralnego audi80 b4 2.0e

31 Paź 2005 16:10 3944 6
  • Poziom 26  
    witam.
    najwyraźniej uwalone jest sterowanie pompki zamka centralnego. zastanawiam się tylko po co są aż dwa scalaki:
    ulo2003a i jakiś procek z sts-a (859 084-00) .
    czy jest gdzieś dostępny schemat tego urządzenia bo na obecną chwilę nie reaguje ono wcale. ani nie chodzą przekaźniki od zminy kierunku pompki ani od jej załączenia. ponieważ jest to jednak trochę rozbudowane, zastanawiam sie czy nie występuje jakiś brak sygnału (z drzwi lub coś podobnego) . po otwarciu zauważyłem 1 przepaloną ścieżkę pomiędzy przekaźnikami zmieniającymio biegunowość na silniczku. silniczek sprawny.
    za sugestie dziękuje.
    pozdrawiam.
  • Relpol przekaźniki
  • spec od auto-elektro
    a masz zasilanie na pompce? czasami zdaza sie ze padaja przekazniki i styki sie kleja wiec zobacz jaki jest ich stan.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 26  
    dziękuję za reakcję. niestety stan przekaźników bardzo dobry.
    zasilanie na module jest (12V). scalaki też są pod napięciem a na kwarcu procka panuje wzbudzenie. tylko nie działa. jak już wspomniałem w urządzeniu tym była przepalona jedna ścierzka. zupełnie jak by w którymś momencie nastąpiło wysterowanie silnika pompki i non stop kręcił ...
    samochód stał przez miesiąc na parkingu bo kolega pezbywał w delegacji za granicą. jak wrócił to nie mógł go zapalić. jakiś dobry koleś zaciągnął go i wtedy zapalił. skąd inąd słyszałem ,że w tych samochodach nie wolno tak robić a mój znajomy wcześniej miał garbusa który przeważnie tak startował... wygląda że przez głupi nawyk spaprał co nieco elektryki w samochodzie. zlutowwałem przerwaną ścieżkę ale przekaźniki wogóle nie stukają... na jakimś warsztacie podłączył mu majster na próbe podobną pompkę i działało ale nie zupełnie. mianowicie zamykanie kluczykiem drzwi od strony kierowcy nie powodowało zadziałania pompki i zamknięcia wszystkich zamków. ale nie wiem czy dla tego że coś jest z drzwiami czy przez to że pompka była trochę inna. sam jej nie widziałem...
    pozdrawiam.
  • Spec od samochodów
    prawdopodobnie walneła pompka i przełącznik w drzwiach kierowcy jak poszło zwacie to jest dość często
  • Poziom 26  
    sam silniczek zasilany pompuje (dmucha) coś tam więc pewnie ok.
    patrząc na elektronikę za bardzo nie widzę takiego obwodu żeby zwarcie w drzwiach wywołało przepalenie ścieżki w obwodach prądowych silnika.
    zastanawiam sie tylko czy uszkodzenie przełącznika w drzwiach może unieruchomić cały system centralnego zamka i czy nie powinno to być jakoś sygnalizowane.
    pozdrawiam.
  • Poziom 26  
    ponawiam swoje pytanie. jak zamek centralny powinien reagować na uszkodzenie przełącznika w drzwiach i czy to nie powinno byc jakos sygnalizowane. dodam tylko że elektronika pompki najwyraźniej steruje równierz oświetleniem w kabinie samochodu . i to najwyraźniej działa.
    pozdrawiam.
  • Spec od samochodów
    który rocznik tej audicy to cos ci podrzucę