Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra J - Zalany pilot od samochodu

michakrz 08 Nov 2021 18:57 1143 39
Texa Poland
  • #31
    60jarek
    Level 27  
    CameR wrote:
    To już może być koniec tego pilota

    Zgodzę się dlatego ja osobiście bym go sprawdził jak death to kupił nową płytkę i z dwóch jeden -obeszło by się bez programowania.
    Tam kolega robocop pisał jak wół co zrobić. (przylutować immo transponder czy jak zwał).

    Kolega wrzuci niech fotkę płytki lub nr kluczyka pokażemy co trzeba prze lutować całą płytkę wymieni i tyle.
    Po robocie.

    Zrobi jak uważa.

    Dodano po 4 [minuty]:

    Daj zdjęcie płytki dwu stron szukaj czy nr jest na obudowie pilota.

    Dokupisz płytkę nową lub stara przelatujesz transponder i po robocie.
  • Texa Poland
  • #32
    michakrz
    Level 5  
    Z tego co widzę, to ciężko znaleźć samą elektronikę pod 3 przyciski. Widzę tylko na 2.
  • Texa Poland
  • #34
    CameR

    Moderator of Vehicle Security
    michakrz wrote:
    microswitche nie były wymieniane w ogóle. Tylko mycie ultradźwiękiem

    Ja NIGDY nie czyszczę płytki pilota z wlutowanymi mikroswitchami.
    Koszt nowych switchy jest pomijalnie mały.
    Czasami po takim myciu bez wylutowania mikroswitchy jest jeszcze gorzej.
  • #35
    michakrz
    Level 5  
    @60jarek - numer, seria kluczyka, skąd ja to mogę wziąć? Mam starą obudowę. Ten kluczyk nie jest na śrubkę. To jest problem. Jak go rozwalę to pewnie reklamacja się pójdzie..
  • #38
    60jarek
    Level 27  
    Nie jedną rzecz przelatujesz ze starego i powinno działać to co pisał robokop.
    Prze-lutowanie tego elementu powinno załatwić sprawę (transponder -to on odpowiada w połączeniu z elektroniką za to że rozpoznaje twój kluczyk auto).
    Dlatego jak widzisz na aukcjach sprzedają "czyste" te wtedy trzeba zaprogramować w aucie, a ty go podmienisz ze starego kluczyka.
    Zastanów się kto ci przelatuje, bo raczej sam se nie poradzisz, a tam nie ma miejsca na porażkę przy tym lutowaniu uszkodzisz pozamiatane.

    Dobierz najpierw prawidłowo płytkę taką samą i nie kombinuj bo przedobrzysz i znów koszty będą.
    Teraz usiądź na spokojnie przeczytaj od nowa wszystko co ci napisali inni.
  • #39
    michakrz
    Level 5  
    Mam to rozumieć, że skoro kluczyk otwiera i zamyka mi drzwi, to znaczy, że ma dobry transponder?
    Skąd mam wiedzieć, że mam prawidłową płytkę? Ciężko mi jest otworzyć zrobiony przez firmę kluczyk. On nie jest na śrubkę. Rozwalę obudowę.
  • #40
    60jarek
    Level 27  
    michakrz wrote:
    Mam to rozumieć, że skoro kluczyk otwiera i zamyka mi drzwi, to znaczy, że ma dobry transponder?

    Tak.
    Ten transponder działa razem z elektroniką pilota kluczyka.
    W "czystym" auto go nie rozpoznaje dlatego trzeba go zaprogramować przypisać do auta zarazem dałem ci filmik ten drugi jak to się robi.
    W innych autach i poszczególnych modelach jest inaczej -zależy co i jak producent zrobił -w przyszłości co do innych aut modeli tym się nie sugeruj co u ciebie.
    Koniec gdybania. Masz tu fachowców na forum co na tym zęby zjedli. Tylko czytaj ze zrozumieniem.
    Właśnie części dostałem i biorę się za swoje urządzenie do naprawy.
    Powodzenia.

    Dodano po 2 [minuty]:

    michakrz wrote:
    On nie jest na śrubkę. Rozwalę obudowę.

    Na YouTube filmiki jak to się robi poszukaj nim rozwalisz wykaż się inicjatywą.