Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

programy z Astry na tunerze Cyfra+

Janusz35 31 Paź 2005 19:56 10522 7
  • #1 31 Paź 2005 19:56
    Janusz35
    Poziom 10  

zakupiłem w ubiegłym tygogniu tuner Cyfry+ (Philips) z abonamentem,wszystko OK ale chciałbym jeszcze oglądać programy z Astry. Tuner mam podpiety pod duzą antenę z pozycjonerem (ostała sie z analoga). Mogę talerz obrócic na Astrę ale co dalej bo jestem zupełne zielony w tych sprawach a przez przypadek trafiłem na to forum. Prosze o wyrozumiałość i pomoc

0 7
  • Pomocny post
    #2 31 Paź 2005 21:59
    brzuch0
    Poziom 17  

Zapewne tuner nie ma aktywnego portu RS więc zabawa z softem narazie odpada. Można na tym tunerze i oryginalnym sofcie wyszukać programy z Astry wpisując w parametry kanału podstawowego któryś z transponderów Astry powiedzmy 11954000 H 27500 . Po tym przycisk back i szukamy satelity po znalezieniu klikamy ok. i zaczynamy przeszukanie satelity (znajdź kanały) jak kanałów będzie za mało (tuner i tak może zpisać max 300 ) trzeba sobie wyszukać taki transponder dla kanału podstawowego gdzie tych programów będzie więcej ( trnsponder UPC 10921000 H 22000 ). Po tym kanały z Hodbirda znikną i aby je mieć z powrotem ustawiasz konfigurację automatyczną dla cyfry i skanujesz Hotdirda.(trochę to uciążliwe ale tuner dość szybko wyszukuje kanały) Dane transponderów będą tu http://lyngsat.com/europe.html Szukasz przy astrze 19,2.

0
  • #3 02 Lis 2005 12:04
    Janusz35
    Poziom 10  

Dzięki za informacje.Szkoda tylko że po powrocie z Astry na HotBirda trzeba na nowo ustawiać programy. do tej pory miałem tylko analoga i myślałem że odbiór programów z różnych satelitów jest podobnya to bardziej skomplikowane.

0
  • #4 02 Lis 2005 20:50
    brzuch0
    Poziom 17