Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

migomat "praktiker". problem

włuczykij 01 Lis 2005 08:23 2086 2
  • #1 01 Lis 2005 08:23
    włuczykij
    Poziom 27  

    no wlasnie. w takim to wlasnie niemieckim migomacie kiedys wysiadlo trafo na plytce drukowanej (od sterowania takie malutkie). gosciu nie wiedzial jakie wstawic bo tam nigdzie nie bylo napisane jakie to, nie bylo do tego dokumentacji. wstawil potem jakies inne wieksze trafo i po jakims czasie sie cos zepsulo ze jak sie spawa jest wszystko ok ale jak sie przestanie spawac czyli jak sie pusci przelacznik na rączce to nie rozlacza pradu spawania. ma ktos taki migomat??

    Dodano po 1 [minuty]:

    mysle ze mogl pojsc przekaznik od rozlaczania. i byc moze sie spalil od za duzego trafa do sterowania. nie wie ktos jakie tam cyly napiecia?

    0 2
  • #2 03 Lis 2005 00:30
    turek:
    Specjalista - spawarki

    Po prostu skleiły ci się styki przekaźnika włączjącego transformator.
    Po prostu trzeba go wymienić. Tutaj akurat transformatorek sterujący nie ma nic do tego,

    0
  • #3 03 Lis 2005 15:41
    włuczykij
    Poziom 27  

    a gdzie mozna znalesc schematy takich jednorazowek??

    0