Witam.
Tym razem dla odmiany na garażu poczciwy ciapek.
Miał problemy z ciśnieniem oleju i postukiwaniem od czasu do czasu.
Po rozebraniu silnika okazało się, że korbowód trzyma się na jednej śrubie, połowę drugiej znalazłem w misce.
Panewki obrócone, wał nominał nie wygląda najgorzej myślę że szlif wyjdzie.
Teraz kilka znaków zapytania.
1. Dawać blok do osiowania? Panewki główne były na swoim miejscu wyraźnie zużyte więc ciężko oceniać.
2. Korbowód - regeneracja/nowy no name/pom Tyczyn/wymieniać dwa?
3. Tuleje mają minimalny próg wyczuwalny pod palcem. Nowe jakiego producenta?
W zeszłym roku do C 360 dawałem org Ursus, zrobiły dopiero 100 mtg więc ciężko mi oceniać.
Jest do wyboru Zetor i prima i kilku innych.
Ciągnik zostanie w domu na następne 30 lat, nie chciałbym rozbierać za dwa lata.
4. Trzpień koła pośredniego rozrządu ma luz osiowy w bloku z tego co się orientuje ma wchodzić na ciasno (nie ma prawa drgnąć).
Jeśli nowy trzpień nie rozwiąże problemu to co wtedy? Na kleju? Po cynować?
5. Koło pompy oleju ma luz osiowy - czy jest dopuszczalny/jaki maksymalnie?
6. Na wał od strony sprzęgła nowy odrzutnik czy zmienić na zimmering?
Tym razem dla odmiany na garażu poczciwy ciapek.
Miał problemy z ciśnieniem oleju i postukiwaniem od czasu do czasu.
Po rozebraniu silnika okazało się, że korbowód trzyma się na jednej śrubie, połowę drugiej znalazłem w misce.
Panewki obrócone, wał nominał nie wygląda najgorzej myślę że szlif wyjdzie.
Teraz kilka znaków zapytania.
1. Dawać blok do osiowania? Panewki główne były na swoim miejscu wyraźnie zużyte więc ciężko oceniać.
2. Korbowód - regeneracja/nowy no name/pom Tyczyn/wymieniać dwa?
3. Tuleje mają minimalny próg wyczuwalny pod palcem. Nowe jakiego producenta?
W zeszłym roku do C 360 dawałem org Ursus, zrobiły dopiero 100 mtg więc ciężko mi oceniać.
Jest do wyboru Zetor i prima i kilku innych.
Ciągnik zostanie w domu na następne 30 lat, nie chciałbym rozbierać za dwa lata.
4. Trzpień koła pośredniego rozrządu ma luz osiowy w bloku z tego co się orientuje ma wchodzić na ciasno (nie ma prawa drgnąć).
Jeśli nowy trzpień nie rozwiąże problemu to co wtedy? Na kleju? Po cynować?
5. Koło pompy oleju ma luz osiowy - czy jest dopuszczalny/jaki maksymalnie?
6. Na wał od strony sprzęgła nowy odrzutnik czy zmienić na zimmering?