Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Czy dostanę nowy aneks do umowy? Chodzi o Tauron i fotowoltaikę.

pretenderek 15 Nov 2021 14:42 3246 3
  • #1
    pretenderek
    Level 11  
    Witam,

    Sytuacja jest taka : założony mam licznik dwukierunkowy od Taurona, fotowoltaika działa i wysyła nadmiar prądu do Taurona, otrzymałem aneks do umowy (przejście na umowę prosumencką), ale....
    1. nie mogę zarejestrować się w eLicznik,
    2. nie mogę zalogować się na konto Mój Tauron ale mogę zalogować sie do EBOK gdzie mam napisane, że umowa kompleksowa nieaktywna.
    Dzwoniłem na infolinie i tragedia :( Panie mówią, że mam czekać cierpliwie na aneks... tylko że ja mam aneks do obecnej umowy.

    Czy mam czekać na jakiś inny aneks ? Jeśli dobrze rozumiem to od momentu bycia prosumentem otrzymam tez nowy nr platnika w Tauron i to na ten numer powinienem się zarejestrować w eLicznik i MójTauron ?
    Jak to było w Waszym wypadku ?
  • Helpful post
    #2
    rokbok
    Level 32  
    pretenderek wrote:
    Panie mówią, że mam czekać cierpliwie na aneks... tylko że ja mam aneks do obecnej umowy.

    pretenderek wrote:
    Jeśli dobrze rozumiem to od momentu bycia prosumentem otrzymam tez nowy nr platnika w Tauron


    Jeżeli jest to aneks do umowy kompleksowej otrzymany po zgłoszeniu przyłączenia mikroinstalacji do sieci Tauron to innego nie dostaniesz, zadzwoń na infolinię i poproś o podanie aktualnego nr klienta bo się zmienił, następnie rejestrujesz konto na eLicznik.
    Weź pod uwagę to że póki Tauron nie uaktywni w systemie Twojego nowego nr klienta to prawdopodobnie nie zarejestrujesz się do eLicznika.
  • #3
    pretenderek
    Level 11  
    Dzięki za informacje.
  • #4
    wello
    Level 19  
    rokbok wrote:
    Weź pod uwagę to że póki Tauron nie uaktywni w systemie Twojego nowego nr klienta to prawdopodobnie nie zarejestrujesz się do eLicznika.

    Jest dokładnie tak jak mówisz. Ja czekałem ok. dwa tygodnie zanim mogłem się zarejestrować na nowy numer do eLicznika. Mój sąsiad chyba miesiąc. Tam panuje duży bałagan i w trakcie procedowania Twojej umowy nic się nie będzie zgadzać zarówno w eBOK jak i w MójTauron.