Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Szlifierka akumulatorowa do 500-600 zł do drobnych prac gospodarczych

magik23 27 Nov 2021 10:47 261 3
    magik23
    Level 2  
    Cześć, poszukuje szlifierki akumulatorowej do 500-600 zł dla teścia, jako prezent na święta. Posiada on już szlifierkę, ale niestety nie jest ona akumulatorowa. Czasami potrzeba gdzieś coś na szybko przyciąć za stodołą to trzeba lecieć z przedłużaczem. Wiem również, że w tej kwocie nie można spodziewać się jakiś cudów. Kompletnie nie znam się na elektro narzędziach, więc chętnie skorzystam z waszych sugestii.

Chciałbym, aby również pojemność baterii miała już przynajmniej te 3-4 Ah, a wiem że to przynosi spore koszta. Zrobiłem wstępne rozeznanie i trafiłem na kilka propozycji:

1) Graphite Energy 58G003
    2) Szlifierka kątowa Einhell TE-AG 18 Li
    3) RYOBI R18AG

Oczywiście podałem tylko to co ja znalazłem, jestem chętny na nowe propozycje. Chciałbym, aby jednak trzymać się tej kwoty, nie dopłacać. Przyjęliśmy ceny prezentów w rodzinie, i chcielibyśmy, aby mniej więcej każdy dostał podobnej wartości prezent. Dziękuję i pozdrawiam!
    Angry_Us3r
    Level 16  
    Ja w tej klasie cenowej zakupiłem 2 lata temu Parkside Performance za jakieś 400 zł i służy mi do dziś na budowach. Fakt, że używam go głównie do docinania rur PCV i kominów z nierdzewki gdy pracuję na wysięgniku. Także myślę, że do sporadycznego używania to ona by bardzo długo służyła.
    O Graphite też słyszałem dobre opinie, sam mam kilka narzędzi tej firmy i za te pieniądze potrafią się zwrócić na kilku robotach i można kupować nowe :)

Jakbyś dorzucił jeszcze ze stówkę to możesz się pokusić o taki zakup:

-gołe body we walizce Makita (czasem są w Leroy na promocji)
    -2x zamiennik baterii + ładowarka z Allegro