Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Analogowy telefon PRL RWT - Jak podłączyć do bramki VOIP

zondan 28 Nov 2021 20:11 573 14
    zondan
    Level 3  
    Witam,
    Kupiłem fabrycznie nowy telefon RWT CB-740 z 1981r. Chciałbym przywrócić go do życia - wybierać i odbierać telefony za pomocą numeru VOIP.

Jestem nowicjuszem i od razu zaznaczę, że temat był poruszany ale nigdy nikt nie udzielił odpowiedzi 'do końca', albo nie udokumentował od A-Z jak to zrobić. Wiem, że jest to możliwe, ja chciałem pójść drogą przedstawioną na amerykańskim filmiku - (wpiszcie na Youtube "Grandstream HT801 ATA - Keeping your analog dreams alive!") - te telefony RWT były eksportowane także do USA więc wydaje mi się, że powinno to zadziałać.

Pododobno potrzebna jest bramka VOIP obsługująca wybieranie pulsacyjne - Grandstream HT801. Trzeba skonfigurować i podłączyć kable czerwony do czerwonego a zielony do zielonego.

Moje pytanie jest takie:
    - Jak zbudować przejściówke z telefonu PRL - 3 kable, zielony - biały - czerwony do kabla RJ11 wchodzącego do bramki VOIP?

Poniżej rozrysowałem o co mi chodzi, wraz ze zdejęciem kabla... Czy to w ogóle zadziała.

Będę wdzięczny za opinie. Dziękuję

zondan
    Level 3  
    Super, dziękuję. Wiedziałem, że znajdzie się ktoś kto na tym się zna. Na pewno zakupię. Mam nadzieję że wszystko zadziala. Pozdrawiam.
    Tracer2
    R.I.P. Meritorious for the elektroda.pl
    Tam jest pytanie na obrazku "Co z białym ?
    Nie zauważyłeś, a w tej rozecie biały jest zwarty z czerwonym.
    Gdybyś miał starą wtyczkę RWT to mógłbyś wpiąć w to gniazdo z aukcji ,
    a z tego bocznego gniazda RJ 11 przewodem wpiąć do bramki.
    Niestety tych starych wtyczek RWT na Allegro już nie ma.
    Można też po prostu z kabelka z wtyczkami RJ11 jedną obciąć ,