Witam.
Mam gdzieś stary regulator. Trzeba go tylko poszukać. Ale wydaje mi się kolego BANANvanDYK że to taki archaik jak na swoja datę produkcji.
Dodam tylko że w drugim aucie Punto II 1,2 8V i problematycznym wspomaganiem kierownicy na elektryce. Co jakiś spadek to wywalało owe wspomaganie. Pomogło przeczyszczenie styków na trasie alternator ->akumulator i mas na karoserii w okolicach akumulatora i silnika. Plus wymiana paska wielokolorowego. Wiele nie osiągnięto ale około 0,2V i jak ręką odjął. A wiem bo znam z bliskiej okolicy znajomych. Że mechanicy potrafią wymienić pół wspomagania, potencjometr za niebiańskie kwoty i po przejechaniu 500m dalej to samo.
Znajomej młodej osobie z takim samym autem zabieg ten sam i taki sam efekt - dział bez zainwestowania więcej niż 25zł za sam pasek.
Pozdrawiam.
Mam gdzieś stary regulator. Trzeba go tylko poszukać. Ale wydaje mi się kolego BANANvanDYK że to taki archaik jak na swoja datę produkcji.
Dodam tylko że w drugim aucie Punto II 1,2 8V i problematycznym wspomaganiem kierownicy na elektryce. Co jakiś spadek to wywalało owe wspomaganie. Pomogło przeczyszczenie styków na trasie alternator ->akumulator i mas na karoserii w okolicach akumulatora i silnika. Plus wymiana paska wielokolorowego. Wiele nie osiągnięto ale około 0,2V i jak ręką odjął. A wiem bo znam z bliskiej okolicy znajomych. Że mechanicy potrafią wymienić pół wspomagania, potencjometr za niebiańskie kwoty i po przejechaniu 500m dalej to samo.
Znajomej młodej osobie z takim samym autem zabieg ten sam i taki sam efekt - dział bez zainwestowania więcej niż 25zł za sam pasek.
Pozdrawiam.