Witam,
Mam dziwny problem z soundbarem SAMSUNG HW-T450 (2.1). Przez większość czasu działa poprawnie, jednak często i nagle pojawia się wycinanie częstotliwości. To tak, jakby przepuścić dźwięk przez tłumik wycinający w 90% środkowe częstotliwości (na oko 500Hz-5KHz). Słychać subwoofer i wysokie częstotliwości w soundbarze. Najdziwniejsze jest jednak rozwiązanie problemu działające tymczasowo. O dziwo, wystarczy np. na dekoderze wyciszyć dźwięk przyciskiem na pilocie i znów włączyć. Wtedy na jakiś czas problem ustępuje, jednak w ciągu kwadransu trzeba to robić kilka razy co jest uciążliwe. Mam połączenie przez Toslink z telewizorem. Wiem, że problemem nie są ani kabel, ani dekoder, ani TV (sprawdzane na różnych sprzętach i kablach, podłączenie do dekodera (HD 5500 Polsat / HD 5000 Polsat) i telewizora. Mój soundbar kupiłem w Euro RTV AGD. Znajomi kupili identyczny soundbar z Allegro i mają identyczny problem na innym telewizorze (ja mam dwa różne telewizory Philips a znajomi Samsungi) więc wykluczam też wadliwą partię. Sprawdzałem połączenie przez Bluetooth z telefonem i to samo. Aktualizacja oprogramowania do najnowszej wersji też niczego nie zmieniła. Czyżby cała seria HW-T450 była wadliwa? Samsung powtarza jak mantrę "Zaktualizuj oprogramowanie". Miałby ktoś jakąś poradę, co zrobić? Będę wdzięczny za pomoc.
Mam dziwny problem z soundbarem SAMSUNG HW-T450 (2.1). Przez większość czasu działa poprawnie, jednak często i nagle pojawia się wycinanie częstotliwości. To tak, jakby przepuścić dźwięk przez tłumik wycinający w 90% środkowe częstotliwości (na oko 500Hz-5KHz). Słychać subwoofer i wysokie częstotliwości w soundbarze. Najdziwniejsze jest jednak rozwiązanie problemu działające tymczasowo. O dziwo, wystarczy np. na dekoderze wyciszyć dźwięk przyciskiem na pilocie i znów włączyć. Wtedy na jakiś czas problem ustępuje, jednak w ciągu kwadransu trzeba to robić kilka razy co jest uciążliwe. Mam połączenie przez Toslink z telewizorem. Wiem, że problemem nie są ani kabel, ani dekoder, ani TV (sprawdzane na różnych sprzętach i kablach, podłączenie do dekodera (HD 5500 Polsat / HD 5000 Polsat) i telewizora. Mój soundbar kupiłem w Euro RTV AGD. Znajomi kupili identyczny soundbar z Allegro i mają identyczny problem na innym telewizorze (ja mam dwa różne telewizory Philips a znajomi Samsungi) więc wykluczam też wadliwą partię. Sprawdzałem połączenie przez Bluetooth z telefonem i to samo. Aktualizacja oprogramowania do najnowszej wersji też niczego nie zmieniła. Czyżby cała seria HW-T450 była wadliwa? Samsung powtarza jak mantrę "Zaktualizuj oprogramowanie". Miałby ktoś jakąś poradę, co zrobić? Będę wdzięczny za pomoc.