Miesiąc temu kupiłem Corsę D - niestety bez jakiej kolwiek dokumentacji techbnicznej. W tym także bez karty Car Pass (zawierającej kody do ECU i Radia).
Dystrybutor Opla (a konkretnie Vauxhalla) za wydanie duplikatu karty krzyknął cenę dość wysoką, a przecież w aucie 10 letnim istnieje możliwość, że cały zestaw ECU/BCM/itd. był wymieniony bez przeprogramowania i kod z bazy danych po prostu nie będzie aktualny.
Oglądałem różne filmiki o wyciąganiu PIN z tych samochodów na różne sposoby, ale zwykle wymagają one specjalistycznych urządzeń droższych niż oferta dystrybutora.
Te tanie i nieinwazyjne metody które bazują na chińskim Opcomie albo równie chińskim MPPS były na filach i tutorialach przeprowadzone na starszym modelu silnika - a zatem też na innym modelu kontrolera. W moim wypadku silnik to A13DTC.
Moje pytanie brzmi - czy chiński opcom lub mpps wyciągnie z tego PIN? Czy w ogóle da się to zrobić bez wylutowywania eproma z któregoś z modułów i zgrywania go na jakimś x-progu?
Dystrybutor Opla (a konkretnie Vauxhalla) za wydanie duplikatu karty krzyknął cenę dość wysoką, a przecież w aucie 10 letnim istnieje możliwość, że cały zestaw ECU/BCM/itd. był wymieniony bez przeprogramowania i kod z bazy danych po prostu nie będzie aktualny.
Oglądałem różne filmiki o wyciąganiu PIN z tych samochodów na różne sposoby, ale zwykle wymagają one specjalistycznych urządzeń droższych niż oferta dystrybutora.
Te tanie i nieinwazyjne metody które bazują na chińskim Opcomie albo równie chińskim MPPS były na filach i tutorialach przeprowadzone na starszym modelu silnika - a zatem też na innym modelu kontrolera. W moim wypadku silnik to A13DTC.
Moje pytanie brzmi - czy chiński opcom lub mpps wyciągnie z tego PIN? Czy w ogóle da się to zrobić bez wylutowywania eproma z któregoś z modułów i zgrywania go na jakimś x-progu?