Witajcie.
Mam pewien problem, a mianowicie podczas podglądu kamer na aplikacji hik-connect, dostaję komunikat: Sieć jest niestabilna. Ponowne łączenie…
Dostarczę kilka informacji,
do końca roku 2021 byłem pod flagą mobilnego internetu z plus gsm, pod nadajnikiem lte, od stycznia jestem pod nadajnikiem lte t-mobile. Zmiana wynikła ze słabych transferów w plusie: pobieranie 2-10 Mbps, wysyłanie 1-6 Mbps, ping około 26-28.
T-mobile kształtuje się w tym samym miejscu: pobieranie 75-110 Mbps, wysyłanie 22-31 Mbps, ping 20-24.
Więc o niebo lepiej. Aplikacja pod plusem chodziła dobrze, nie mogłem narzekać, bardzo rzadko pojawiła się informacja o niestabilności łącza, a w t-mobile praktycznie co włączenie aplikacji.
Aplikacja najnowsza dostępna wersja. Brak stałego IP, nie chce dopłacać do interesu.
W aplikacji rejestratora, w ustawieniach strumienia pomocniczego niezależnie czy będą wysokie parametry czy niskie, nadal jest komunikat brak stabilności.
Mało tego, gdy włączam aplikację i pokazują się małe okienka z kanałami, to w większości na starcie załaduje się obraz live w małych okienkach, ale jak powiększę dany kanał to jest buforowanie, przeważnie 80-96% i wyskakuje komunikat o niestabilności łącza, jak przejdę na inny kanał to jest tak samo, jak cofnę by odświeżyło to na 3-4 odświeżenia, raz chodzi poprawnie na dużym ekranie - live. Dzieje się tak na aplikacji Hik-Connect na telefonie jak i na dedykowanym programie na PC.
W danym momencie przy sprawdzaniu, działa jedynie monitoring (chodzi o łącze).
Wcześniej były te same ustawienia w routerze jak i w aplikacji w rejestratorze, oraz w telefonie.
Wymianie uległa jedynie karta sim, z plusa na t-mobile.
IP jest zmienne - internet mobilny (magenta biznes vip).
W routerze są otwarte porty na monitoring.
Dziś sprawdzałem w aplikacji rejestratora w ustawieniach sieci, opcja NIC była ustawiona na auto 10/100/półdupleks/pełendupleks - przestawiłem na 100 pełen duplex. Niestety nie pomogło.
Wsadziłem na chwilę jeszcze kartę plusa (mam ją do końca miesiąca) i o dziwo chodzi dobrze, tak jak pisałem wyżej. Po przełożeniu sim t-mobile znów schody…
Ktoś gdzieś pisał że operatorzy blokują ruch przychodzący… lecz wtedy by nie chodziło wcale, a tu raz trybi, dwa razy nie
Czy ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje? Jakieś rozwiązanie? Może jednak złe ustawienia? Jak to obejść?
Do plusa nie wrócę - nie ma opcji
Dziękuję za konstruktywne odpowiedzi!
Mam pewien problem, a mianowicie podczas podglądu kamer na aplikacji hik-connect, dostaję komunikat: Sieć jest niestabilna. Ponowne łączenie…
Dostarczę kilka informacji,
do końca roku 2021 byłem pod flagą mobilnego internetu z plus gsm, pod nadajnikiem lte, od stycznia jestem pod nadajnikiem lte t-mobile. Zmiana wynikła ze słabych transferów w plusie: pobieranie 2-10 Mbps, wysyłanie 1-6 Mbps, ping około 26-28.
T-mobile kształtuje się w tym samym miejscu: pobieranie 75-110 Mbps, wysyłanie 22-31 Mbps, ping 20-24.
Więc o niebo lepiej. Aplikacja pod plusem chodziła dobrze, nie mogłem narzekać, bardzo rzadko pojawiła się informacja o niestabilności łącza, a w t-mobile praktycznie co włączenie aplikacji.
Aplikacja najnowsza dostępna wersja. Brak stałego IP, nie chce dopłacać do interesu.
W aplikacji rejestratora, w ustawieniach strumienia pomocniczego niezależnie czy będą wysokie parametry czy niskie, nadal jest komunikat brak stabilności.
Mało tego, gdy włączam aplikację i pokazują się małe okienka z kanałami, to w większości na starcie załaduje się obraz live w małych okienkach, ale jak powiększę dany kanał to jest buforowanie, przeważnie 80-96% i wyskakuje komunikat o niestabilności łącza, jak przejdę na inny kanał to jest tak samo, jak cofnę by odświeżyło to na 3-4 odświeżenia, raz chodzi poprawnie na dużym ekranie - live. Dzieje się tak na aplikacji Hik-Connect na telefonie jak i na dedykowanym programie na PC.
W danym momencie przy sprawdzaniu, działa jedynie monitoring (chodzi o łącze).
Wcześniej były te same ustawienia w routerze jak i w aplikacji w rejestratorze, oraz w telefonie.
Wymianie uległa jedynie karta sim, z plusa na t-mobile.
IP jest zmienne - internet mobilny (magenta biznes vip).
W routerze są otwarte porty na monitoring.
Dziś sprawdzałem w aplikacji rejestratora w ustawieniach sieci, opcja NIC była ustawiona na auto 10/100/półdupleks/pełendupleks - przestawiłem na 100 pełen duplex. Niestety nie pomogło.
Wsadziłem na chwilę jeszcze kartę plusa (mam ją do końca miesiąca) i o dziwo chodzi dobrze, tak jak pisałem wyżej. Po przełożeniu sim t-mobile znów schody…
Ktoś gdzieś pisał że operatorzy blokują ruch przychodzący… lecz wtedy by nie chodziło wcale, a tu raz trybi, dwa razy nie

Czy ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje? Jakieś rozwiązanie? Może jednak złe ustawienia? Jak to obejść?
Do plusa nie wrócę - nie ma opcji

Dziękuję za konstruktywne odpowiedzi!