Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

LG Pilot Magic - zwiększenie zasięgu

gadek80 12 Jan 2022 23:24 429 5
    gadek80
    Level 25  
    Witam,
    Mam taki problem, że pilot LG Magic zapewne każdy ten pilot tak ma, działa do 3,5 i powyżej tej odległości, muszę się wychylać ręką poniżej tej odległości, aby zmienić kanał.
    Czy jest jakiś sposób, pomysł, aby ten pilot działał przynajmniej o pół metra dalej, bo tyle by wystarczyło.
    Dziękuję za pomoc.
    jestem amatorem, ale coś tak rozumiem :)
    klm787
    Level 27  
    Też mam taki pilot
    I działa z o wiele większej odległości.
    Tutaj wykonałem fotkę z przed pokoju w stronę salonu gdzie też widać w oddali telewizor (odległość około 7m może nawet odrobinę więcej)
    I działał bez większych problemów, i nie przeszkadzały mu nawet wystające oparcia krzeseł.
    Odnośnie samych baterii pilota to jeśli by były słabe, stare.
    To TV powinien wyświetlić komunikat o słabych,mało sprawnych bateriach.
    rnb_bolii
    Level 38  
    Witam. Od początku(nowości) tak słabo działa? Czy marudzi teraz ?
    Na początek przeczyść styki bateri.
    gadek80
    Level 25  
    Z ciekawości wszystko jeszcze raz sprawdziłem i problem trochę inaczej wygląda.
    Mianowicie funkcje telewizora działają jak np głośniej ciszej i działa z normalnie ponad 5 metrów ale zmiana kanałów + i - jak i klawiaturą numeryczną tylko z poniżej 4 metrów. Kanały są zmieniane z dekoderze Polsatu Evobox pilotem telewizora.
    gadek80
    Level 25  
    Okazało się że pilot i TV działa ok, tylko że pilot Magic łączy się radiowo z TV a funkcje dekodera wysyła bezpośrednio do niego przez łączność irda.