Hej
poszukuje schematu elektryki kabiny lub może ktoś miał podobny problem.
Auto wyświetliło na liczniku wszystkie możliwe błędy. Clip nie połączył się z żadnym modułem. nie działały kierunki nie można było wyłączyć świateł. Wyłączenie zapłonu nie wyłączyło silnika.
Po rozłączeniu akumulatora zapłon się wyłączył, włożenie kluczyka - licznik ciemny, kierunki działają, światła tylko załączają się kontrolki na desce, rozrusznik nie kręci.
Bezpieczniki wszystkie OK, przekaźniki koło bezpieczników od strony kierowcy ok, kostka stacyjki sprawdzona + pojawia się na pierwszym i drugim stopniu stacyjki. zasilania na przekaźnikach OK i załączają się
skrzynka USM w komorze silnika - bezpieczniki sprawne sprawdzona wzrokowo, wszystkie ścieżki sprawne żadnych upaleń
przekaźniki również sprawdzone jak i zasilania na nich
w kabinie brak zasilania na bezpieczniku "sterownik przedziału pasażerskiego" taki z ikonką silnika 5A
i teraz pytanie przez co idzie do niego zasilanie?
na logikę on powinien zasilać UCH i stąd też problem z komunikacją w sieci CAN
znalazłem 3 przekaźniki po stronie pasażera w kabinie przy słupku małe brązowe
poszukuje schematu elektryki kabiny lub może ktoś miał podobny problem.
Auto wyświetliło na liczniku wszystkie możliwe błędy. Clip nie połączył się z żadnym modułem. nie działały kierunki nie można było wyłączyć świateł. Wyłączenie zapłonu nie wyłączyło silnika.
Po rozłączeniu akumulatora zapłon się wyłączył, włożenie kluczyka - licznik ciemny, kierunki działają, światła tylko załączają się kontrolki na desce, rozrusznik nie kręci.
Bezpieczniki wszystkie OK, przekaźniki koło bezpieczników od strony kierowcy ok, kostka stacyjki sprawdzona + pojawia się na pierwszym i drugim stopniu stacyjki. zasilania na przekaźnikach OK i załączają się
skrzynka USM w komorze silnika - bezpieczniki sprawne sprawdzona wzrokowo, wszystkie ścieżki sprawne żadnych upaleń
przekaźniki również sprawdzone jak i zasilania na nich
w kabinie brak zasilania na bezpieczniku "sterownik przedziału pasażerskiego" taki z ikonką silnika 5A
i teraz pytanie przez co idzie do niego zasilanie?
na logikę on powinien zasilać UCH i stąd też problem z komunikacją w sieci CAN
znalazłem 3 przekaźniki po stronie pasażera w kabinie przy słupku małe brązowe