Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
e-miernikie-mierniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z instalacją antenową.

04 Lis 2005 23:42 10257 19
  • Poziom 10  
    Witam, w załączniku znajduje się schemat mojej instalacji antenowej. Przyznam, iż nie znam się na tym, zbudowałem ją w oparciu o wiedzę wyczytaną w internecie. Mam jednak problem. Obraz telewizyjny i odbiór radia są fatalne, a nie mam pojęcia w którym momencie popełniam błąd. Dodam jeszcze, że wcześniej miałem samą antenę siatkową, bez zwrotnicy i anteny radiowej, zasilacz i wzmacniacz bez zmian, a na końcówkach z gniazdka wystawał drucik, na który założyłem wtyczkę i wtedy obraz był idealny. Proszę o pomoc.
  • e-miernikie-mierniki
  • Poziom 26  
    Moim zdaniem nie masz zasilania do anteny siatkowej. Prawdopodobnie zwrotnica nie przepuszcza napiecia stałego, a tylko sygnal TV (czyli prady w.cz.). Jakos trzeba podac napicie na antene siatkowa zeby wzmacniacz zintergorany z ta antena w ogile dzialal. Antena siatkowa bez wzmacniacza jest bardzo zla antena. Wzmacniaczem bez zasilania dodatkwo tlumi sygnal odbierany przez elementy anteny.
  • Poziom 10  
    Racja, w zasilaczu nie świeci sie nawet lampka, a jak go wyciągnę z gniazdka to obraz nie zmienia się w ogóle. Co powinienem zrobić? Kupić anteny kierunkowe?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    No to sam znalazłeś odpowiedź co nie działa. Naprawić (wymienić) i zobaczyć efekty :)
  • e-miernikie-mierniki
  • Poziom 10  
    W pierwszym poście pisałem jak miełem podłączoną instalację wcześniej i wtedy zasilacz działał. Po podłączeniu tak jak na schemacie, zasilacz nie działa. Obecnie wróciłem do wersji wcześniejszej i zasilacz działa. I nie wiem za bardzo jak ten problem rozwiązać :|
  • Specjalista elektryk
    WItam

Na zdjęciu - to jest zasilacz do anteny, czy rozgałęźnik aktywny z zasilaczem???