Witam
Mam problem z moim 307 2.0 HDI 136KM - 2006r.
Na zimnym silniku pochodzi kilkanaście sekund i gaśnie. Ponownie odpala bez żadnego problemu.
Przy powolnym wchodzeniu na obroty też się dławi i gaśnie.
Ale jak szybko wejdzie się na obroty powyżej 2000 to nie gaśnie ale czuć czasem takie jakby zadławienia chwilowe.
Na ciepłym pracuje znacznie lepiej, ale np. przy dojeździe do krzyżówki na niskich biegach i obrotach 1000-1500 też potrafi poszarpać i zadławić się.
W trasie jedzie płynnie. Byłem u znajomego podpiąć pod komputer i oto taka diagnoza:
Wynik diagnostyki:
- Kalkulator sterujący silnikiem - Nienormalny (czerwono)
- U1118 brak komunikacji z kalkulatorem BSI - Przerywany (czerwono)
- Power steering GEP - Normalny (zielono)
Pozostałe błędy:
- Sygnał powtarzania pozycji elektrozaworu recyrkulacji spalin AKT
- Działanie chłodzenia wbudowanego w centralke silnika AKT
- Obwód przekaźnika przed/po nagrzewania AKT
- Aktywacja zdalna urządzenia sterującego ZAP
- Komunikacja sieci CAN comfort ZAP
- Aktywacja zdalna urządzenia sterującego ZAP
Co Waszym zdaniem koledzy może być wstępną przyczyną tych szarpnięć i gaśnięcia?
Pozdrawiam
Mam problem z moim 307 2.0 HDI 136KM - 2006r.
Na zimnym silniku pochodzi kilkanaście sekund i gaśnie. Ponownie odpala bez żadnego problemu.
Przy powolnym wchodzeniu na obroty też się dławi i gaśnie.
Ale jak szybko wejdzie się na obroty powyżej 2000 to nie gaśnie ale czuć czasem takie jakby zadławienia chwilowe.
Na ciepłym pracuje znacznie lepiej, ale np. przy dojeździe do krzyżówki na niskich biegach i obrotach 1000-1500 też potrafi poszarpać i zadławić się.
W trasie jedzie płynnie. Byłem u znajomego podpiąć pod komputer i oto taka diagnoza:
Wynik diagnostyki:
- Kalkulator sterujący silnikiem - Nienormalny (czerwono)
- U1118 brak komunikacji z kalkulatorem BSI - Przerywany (czerwono)
- Power steering GEP - Normalny (zielono)
Pozostałe błędy:
- Sygnał powtarzania pozycji elektrozaworu recyrkulacji spalin AKT
- Działanie chłodzenia wbudowanego w centralke silnika AKT
- Obwód przekaźnika przed/po nagrzewania AKT
- Aktywacja zdalna urządzenia sterującego ZAP
- Komunikacja sieci CAN comfort ZAP
- Aktywacja zdalna urządzenia sterującego ZAP
Co Waszym zdaniem koledzy może być wstępną przyczyną tych szarpnięć i gaśnięcia?
Pozdrawiam