Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Podpięcie telewizji naziemnej i internetu przez kabel antenowy

piotrek5595x 07 Feb 2022 19:35 657 3
    piotrek5595x
    Level 2  
    Witam. Zacznę od tego, że jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Mój problem wygląda następująco. W bloku znajduje się antena zbiorcza z telewizją naziemną doprowadzona kablem do skrzynki telekomunikacyjnej. Wczoraj przyjechał serwisant z Vectry i podpiął internet światłowodowy. Powiedział mi tyle, że dobloku internet jest doprowadzony kablem światłowodowym, a do mieszkań takim zwykłym antenowym(hybrdowo) i że teraz nie ma możliwości podpięcia telewizji naziemnej. Obok telewizora mam gniazdko z wejściem antenowym i właśnie tam podpiął mi router. Internet śmiga elegancko, ale nie chcę telewizji kablowej tylko naziemną, bo musiałbym płacić 2 razy tyle. Czy istnieje możliwość, żeby to jakoś inaczej podłączyć? Wiem, może źle tłumacze, ale wydaje mi się, że jakoś się da. Poza tym mam takie gniazdka w trzech pokojach i może kiedyś też tam chciałbym oglądać TV. Do tego mam też wejście pod kablem internetowy w ścianie, który w takim przypadku jest zbędny, bo powiedział, że muszę sobie to ogarnąć na własną rękę. Jeśli ktoś jest w stanie ogarnąć ten mętlik, który napisałem proszę o pomoc.

Jeśli zły dział proszę o przeniesienie, bo jestem tutaj nowy
    weryfany
    Level 26  
    No tak ale gniazdko jest Vectry więc oni Ci dają sygnał i masz go w lokalu, podejrzewam że przez modem masz Internet (lub i TV) jeśli TV chcesz naziemną to myślę że nie przez te gniazda (no chyba ze to Twoja instalacja ale wątpię w to)
    piotrek5595x
    Level 2  
    weryfany wrote:
    No tak ale gniazdko jest Vectry więc oni Ci dają sygnał i masz go w lokalu, podejrzewam że przez modem masz Internet (lub i TV) jeśli TV chcesz naziemną to myślę że nie przez te gniazda (no chyba ze to Twoja instalacja ale wątpię w to)