To chyba trzeba wiedzieć jaki typ kontenera a lepiej jaki agregat chłodniczy ma zainstalowany.
Znalazłem tylko limity których nie może przekroczyć - przepisy PRS - gdybyś chciał takie kontenery budować pod nadzorem PRS. Te ograniczenia pewno wynikają z instalacji zasilającej statku więc twój kontenera nie może brać więcej.
https://www.prs.pl/uploads/bko_pl.pdf
Cytaty:
Urządzenia elektryczne instalowane na kontenerach izotermicznych
powinny być przystosowane do zasilania ze źródeł energii o następujących parametrach: prąd trójfazowy o napięciu, mierzonym pomiędzy fazami na poziomie źródła
poboru prądu, w zakresie od 360 V do 460 V i częstotliwości 50 Hz oraz o napięciu w zakresie od 400 V do 500 V i częstotliwości 60 Hz.
Moc całkowita urządzenia elektrycznego kontenera w znamionowych
warunkach pracy nie powinna przekraczać 15 kW (18,75 kVA)
Pewno będzie miał mniej ale ile dokładnie to trzeba mieć dane od producenta agregatu.
Były agregaty chłodnicze które miały własny silnik spalinowy do pracy w transporcie drogowym. W takiej wersji silnik elektryczny używany w transporcie morskim służył jako generator do zasilania układu automatyki w transporcie drogowym.
W takim wypadku wystarczy lać paliwo. Niestety na szybko nic nie znalazłem takiego w obecnych konstrukcjach.