Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

UNITRA Condor RM820s - brak basu

RottenBoy 23 Feb 2022 06:24 405 16
    RottenBoy
    Level 3  
    Nabyłem ostatnio UNITRA Condor RM 820s. W prawym głośniku niestety brak basu. A więc moje pytanie czy głośnik jest do wymiany czy może coś innego?
    398216 Usunięty
    Level 43  
    Może co innego może nie. Skoro zadajesz pytanie co może być przyczyną braku basu wypadałoby chyba samemu najpierw wykonać jakieś czynności diagnostyczne. Po opisanych objawach odpowiedź może być taka jak w pierwszym zdaniu.
    Nie znasz się na elektronice - żaden wstyd, ale w takim razie i tak sam tego nie naprawisz. Proponuję skorzystać z serwisu.
    RottenBoy
    Level 3  
    No nie znam się. Być może ktoś miał podobny problem . Ktoś też mi podpowiedział że może być to potencjometr.
    HD-VIDEO
    Level 42  
    Podłączyć zewnętrzne głośniki jak nie ma , otworzyć Condora i przylutować przewody głośnika lewy kanał na prawy.

Będzie wiadomo czy uszkodzony głośnik czy dalsza elektronika.
    398216 Usunięty
    Level 43