Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Pompa oleju Zetor 8011 pompa hydrauliczna jak podkręcić

pawelS098 09 Mar 2022 16:17 348 10
    pawelS098
    Level 4  
    Witam,
    Proszę o pomoc, mianowicie po zrobieniu remontu silnika (pęknięty wał) orginalny wał po I szlifie u nas nowe panewki, pierścienie na tłokach uszczelka ciśnienie oleju na silniku około 2,8 bara nie wzrasta ani nie spada po dodaniu gazu. Czy to dobre ciśnienie? Jeśli nie proszę o info gdzie można i czy można podkręcić pompę oleju w silniku. Kiedyś słyszałem, że można.

Ten sam temat tyczy się pompy hydrauliki mam tura, który podnosi max 300 kg gdzie można podkręcić lub co sprawdzić. Dodam, że tył podnosi spore rzeczy bez problemu, nie puszcza.

Jestem amatorem proszę jeśli to możliwe o jasny przekaz.
  • Helpful post
    Mierzejewski46
    Level 35  
    pawelS098 wrote:
    ciśnienie oleju na silniku około 2,8 bara nie wzrasta ani nie spada po dodaniu gazu

Raczej trzena pomiar wykonać prawidłowo i lepszym sprzętem. Możliwe.że na walku rozrządu nie trzyma ciśnienia. Zetory miały ten feler,że przy pompie oleju w misie pękała rurka co wychodziła z pompy do bloku. Jeśli by by£o te 2,8 bar na ciepłym to jest ok.
    Co do hydrauliki to zależy jaki ten tur. Podnośnik podniesie i 2 tony bo tam tłok jak sagan. Pierwsza rzecz to olej potem pompa. Z podnoszeniem ciśnienia na zaworkach za pomocą podkładek bym się wstrzymał. Zetor powinien na hydrailice dawać.160bar.
    pawelS098
    Level 4  
    hevet2 wrote:
    Zmierzone zewnętrznym zegarem (diagnostycznym przez mechanika) czy zegarem zamontowanym w tablicy wskaźników?

Zegarem z ciągnika
    pawelS098
    Level 4  
    Mierzejewski46 wrote:
    pawelS098 wrote:
    ciśnienie oleju na silniku około 2,8 bara nie wzrasta ani nie spada po dodaniu gazu