Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung UE40D6500vs: Cykliczny reset po serwisie, uszkodzenie mainBN41-01587E, EEPROM i EMMC

obcypl 13 Mar 2022 00:39 513 6
NDN
    obcypl
    Level 12  
    Witam, od razu chciałem zaznaczyć iż jestem początkującym i chciałbym w tym poście zaczerpnąć pomocy w naprawie, a także pomocy w dalszej nauce. Kiedyś studiowałem elektronikę, nawet skończyłem, ale w codziennej pracy zajmuje się czymś innym.
    Mam Samsunga Ue40D6500vs po serwisie. Poprzedni serwis stwierdził uszkodzenie mainBN41-01587E - brak części, nie naprawi. TV zaraz po podłączeniu do prądu włącza się, wyświetla się logo smart tv i po kilku sekundach tv gaśnie by znów się uruchomić. Przekaźnik w przetwornicy załącza się cyklicznie co restart. Sugerując się opinią poprzedniego serwisu zacząłem od maina. Sczytałem eeprom i micom eeprom AT24C512, AT24C02 bez błędów, wszystko ok, ale dla pewności wgrałem dump z innego TV.