Cześć,
Przeprowadziłem się do nowego mieszkania, gdzie dostępna jest zbiorcza instalacja satelitarna. Zaraz po przeprowadzce kupiłem dekoder Cyfrowego Polsatu - PVR7000. Niestety okazało się, że na większości programów pojawiał się komunikat "SPRAWDŹ INSTALACJĘ ANTENOWĄ I PODŁĄCZENIE SYGNAŁU DO WEJŚCIA SAT". Z dekoderem PVR7000 wróciłem do salonu, zaproponowali wymianę dekodera na Evobox Lite. Na tym dekoderze również pojawiał się komunikat o braku sygnału. Następnie wymieniłem dekoder na 4K Lite – ponownie brak sygnału.
Na wszystkich dekoderach działały m.in. programy z grupy TVN oraz zagraniczne programy. Aby nie tracić sygnału weryfikację przeprowadziłem podłączając się bezpośrednio do skrzynki telekomunikacyjnej na czterech różnych kablach.
Zadzwoniłem do dewelopera, aby sprawdzili czy z instalacją satelitarną wszystko jest ok. Serwisanci zweryfikowali sygnał w skrzynce telekomunikacyjnej (za pomocą rover hd tab 4): SIŁA ok 78 dBuV, MER 13,9 dB. Poprosiłem również kolegę, który mieszka w tym samym bloku, aby przyniósł swój dekoder z Cyfrowego Polsatu HD5500s do mojego mieszkania. Na jego dekoderze wszystkie programy działają bardzo dobrze. Podłączając dekoder 4k Lite w jego mieszkaniu pojawia się identyczny problem jak u mnie.
Zauważyłem, że więcej kanałów jest odbieranych (chociaż dalej nie wszystkie, brakuje m.in. Eurosport 1, TVP Sport) w dwóch sytuacjach:
1. Na kablu nie ma założonych końcówek, a łączenie odbywa się na samej żyle.
2. Kabel antenowy ze skrzynki telekomunikacyjnej łączy się z drugim wchodzącym do dekodera za pomocą rozdzielacza sygnału.
Czy macie jakieś pomysły, w czym może tkwić problem i jak go rozwiązać?
Przeprowadziłem się do nowego mieszkania, gdzie dostępna jest zbiorcza instalacja satelitarna. Zaraz po przeprowadzce kupiłem dekoder Cyfrowego Polsatu - PVR7000. Niestety okazało się, że na większości programów pojawiał się komunikat "SPRAWDŹ INSTALACJĘ ANTENOWĄ I PODŁĄCZENIE SYGNAŁU DO WEJŚCIA SAT". Z dekoderem PVR7000 wróciłem do salonu, zaproponowali wymianę dekodera na Evobox Lite. Na tym dekoderze również pojawiał się komunikat o braku sygnału. Następnie wymieniłem dekoder na 4K Lite – ponownie brak sygnału.
Na wszystkich dekoderach działały m.in. programy z grupy TVN oraz zagraniczne programy. Aby nie tracić sygnału weryfikację przeprowadziłem podłączając się bezpośrednio do skrzynki telekomunikacyjnej na czterech różnych kablach.
Zadzwoniłem do dewelopera, aby sprawdzili czy z instalacją satelitarną wszystko jest ok. Serwisanci zweryfikowali sygnał w skrzynce telekomunikacyjnej (za pomocą rover hd tab 4): SIŁA ok 78 dBuV, MER 13,9 dB. Poprosiłem również kolegę, który mieszka w tym samym bloku, aby przyniósł swój dekoder z Cyfrowego Polsatu HD5500s do mojego mieszkania. Na jego dekoderze wszystkie programy działają bardzo dobrze. Podłączając dekoder 4k Lite w jego mieszkaniu pojawia się identyczny problem jak u mnie.
Zauważyłem, że więcej kanałów jest odbieranych (chociaż dalej nie wszystkie, brakuje m.in. Eurosport 1, TVP Sport) w dwóch sytuacjach:
1. Na kablu nie ma założonych końcówek, a łączenie odbywa się na samej żyle.
2. Kabel antenowy ze skrzynki telekomunikacyjnej łączy się z drugim wchodzącym do dekodera za pomocą rozdzielacza sygnału.
Czy macie jakieś pomysły, w czym może tkwić problem i jak go rozwiązać?