Jeśli masz koguta 230V - on dostaje to samo zasilanie co siłowniki -czyli masz źle ustawione czasy - i siłowniki pracują na blokadzie długo po dojściu skrzydeł do krańców.
Co do fotek:
DIP2 z czerwonego zespołu przełączników - możesz go przestawić na ON - wtedy brama po zasłonięciu fotek działających na zamknięciu się zatrzyma a zacznie się otwierać nie natychmiast a dopiero po ponownym ich odsłonięciu.
Jeśli chcesz bezwarunkowego stopu w ogóle bez cofania - to jest nieco kalekie wyjście - podłączyć fotki pod wejście STOP a nie FSW. Ale wtedy fotki będą działały zarówno podczas zamykania jak i otwierania.
Spróbuj też - jak zachowają się fotki podpięte jako otwierająco/zamykające (czyli fotka RX podpięta jednocześnie pod oba wejścia - FSW_CL i FSW_OP) - wydaje mi się, że przy takim układzie na którymś ruchu (otwierania lub zamykania - zawsze można na siłownikach zamienić kierunki) fotki tylko zatrzymują bramę - ale sytuacja będzie podobna do STOP - zadziała to w przy obu kierunkach skrzydeł.
Ostatnie wyjście - przestawić centralkę na logikę C - na niej fotki tylko zatrzymują skrzydła bez odwracania ruchu. Ale to tryb dwuprzyciskowy - zamykanie jednym, otwieranie drugim przyciskiem pilota.
Quote: a chciałbym żeby było bezpieczniej aby po prostu się zatrzymała na czas reakcji czujki
No i polemizowałbym, czy będzie bezpieczniej - powiedzmy, że wjeżdżasz na bramę samochodem, która się już częściowo zamknęła - nie zauważyłeś tego. Jeśli brama tylko się zatrzyma a ty nie zdążysz stanąć - skrzydła dalej będą orały auto. Jeśi skrzydła się cofną - odsuną się od karoserii.
Jeśli chcesz skutecznie zabezpieczyć miejsca za skrzydłami przed kolizją z czymś (kimś) przy otwieraniu - zakładasz dodatkowe dwie pary fotek równolegle do otwartych skrzydeł (rys. 4) i podpinasz je jako otwierające.