Witam!
Problem jest z odpaleniem samochodu, cały czas się świeci kontolka immo i kontrolka świec żarowych, nie załącza się pompa paliwa. "Samochód się rozładował i po naładowaniu akumulatora tak się stało..."
Z sterownikiem ECU nie można się połączyć, jedynie mogę się połączyć z airbag oraz immo. Są błędy od immo, błędy zasilania. ( w parametrach widznieje "niezakodowane", " rozruch nie dozwolony" więc immo zablokowane)
Bezpieczniki sprawdzone, są ok, masy na sterowniku A1, A2, A3 są sprawdzone są ok. Zasilanie na sterowniku A4 i A5 nie ma, gdy zewrę przekaźnik główny ( podający to zasilanie na ECU) napięcie dochodzi, auto nadal nie odpala jedynie gasną świece żarowe ( pompka paliwa nadal milczy), wtym samaym momencie nadal nie mogę się skomunikować. Przekaźnik głowny posiada wszystkie zasilania, sterowany jest masą z ecu, brak masy z ecu ( przejście jest). Sterownik rozebrałem, wzrokowo wygląda bardzo ładnie, nic nie zalane, anie nie przypalone.
Teraz mam pytanie, czy nie mogę się skomunikować bo jest uszkodzony ster, nie mogę sie skomunikować bo jest immo niesprawne i ster blokuje możliwość diagnostyki ? Czy nie mogę skomunikować bo brakuje jeszcze jakiegoś zasilania. Sterownik BOSCH 0281011052
Problem jest z odpaleniem samochodu, cały czas się świeci kontolka immo i kontrolka świec żarowych, nie załącza się pompa paliwa. "Samochód się rozładował i po naładowaniu akumulatora tak się stało..."
Z sterownikiem ECU nie można się połączyć, jedynie mogę się połączyć z airbag oraz immo. Są błędy od immo, błędy zasilania. ( w parametrach widznieje "niezakodowane", " rozruch nie dozwolony" więc immo zablokowane)
Bezpieczniki sprawdzone, są ok, masy na sterowniku A1, A2, A3 są sprawdzone są ok. Zasilanie na sterowniku A4 i A5 nie ma, gdy zewrę przekaźnik główny ( podający to zasilanie na ECU) napięcie dochodzi, auto nadal nie odpala jedynie gasną świece żarowe ( pompka paliwa nadal milczy), wtym samaym momencie nadal nie mogę się skomunikować. Przekaźnik głowny posiada wszystkie zasilania, sterowany jest masą z ecu, brak masy z ecu ( przejście jest). Sterownik rozebrałem, wzrokowo wygląda bardzo ładnie, nic nie zalane, anie nie przypalone.
Teraz mam pytanie, czy nie mogę się skomunikować bo jest uszkodzony ster, nie mogę sie skomunikować bo jest immo niesprawne i ster blokuje możliwość diagnostyki ? Czy nie mogę skomunikować bo brakuje jeszcze jakiegoś zasilania. Sterownik BOSCH 0281011052