Witam. Nie mogę sobie poradzić z jednym problemem. Mianowicie kiedy np przygotowuje się do wyprzedzania dajmy na to 3ci lub 4ty bieg i trzymam 2 - 2,5 tys obr stale utrzymując ja jakis czas, to kiedy już mogę wyprzedzić wciskam gaz i wtedy następuje pojedyncze szarpnięcie i woz potem już mocno prze do przodu. Kiedy delikatnie zwiększam obciążenie problem nie występuje.
Wyczailem na programie do staga, ze ten zryw występuje tylko wtedy gdy (patrząc na mapę - strojenie po obrotach ) okienko wskakuje na 0.0 ms, tzn jadę sobie 2.5 tys załóżmy tam 8ms potem nagle wciskam gaz i zamiast przeskoczyć na 15ms, to po gwałtownym wciśnięciu przeskakuje na 0.0ms ( wtedy czuć odcięcie paliwa lpg) i potem już normalnie wskakuje na 15,16 itd. Ten przeskok na 0.0 jest dosłownie ćwierć sekundy może trwa. Ale wystarczy żeby irytować.
Auto to audi a6 c5 2.8 już z elektronicznym pedałem
Stag 300-6 isa 2
Wtryski nowe ac w 01
Wężyki najkrótsze jak się da
Ciśnienie 1.3 stabilne
Dysze 2.6
Mnożnik wychodzi 1.3 do 1 od połowy do końca
Kompensacja listew jest
Parownik ten złoty kme
Czujnik ciśnienia 5 cm od listwy
Faro 8mm od butli
Filtry nowe
Samochód całkowicie sprawny na pb
Macie koledzy jakieś sugestie ? Pozdr.
Wyczailem na programie do staga, ze ten zryw występuje tylko wtedy gdy (patrząc na mapę - strojenie po obrotach ) okienko wskakuje na 0.0 ms, tzn jadę sobie 2.5 tys załóżmy tam 8ms potem nagle wciskam gaz i zamiast przeskoczyć na 15ms, to po gwałtownym wciśnięciu przeskakuje na 0.0ms ( wtedy czuć odcięcie paliwa lpg) i potem już normalnie wskakuje na 15,16 itd. Ten przeskok na 0.0 jest dosłownie ćwierć sekundy może trwa. Ale wystarczy żeby irytować.
Auto to audi a6 c5 2.8 już z elektronicznym pedałem
Stag 300-6 isa 2
Wtryski nowe ac w 01
Wężyki najkrótsze jak się da
Ciśnienie 1.3 stabilne
Dysze 2.6
Mnożnik wychodzi 1.3 do 1 od połowy do końca
Kompensacja listew jest
Parownik ten złoty kme
Czujnik ciśnienia 5 cm od listwy
Faro 8mm od butli
Filtry nowe
Samochód całkowicie sprawny na pb
Macie koledzy jakieś sugestie ? Pozdr.