Witam.
Rozrusznik kręci, ale nie odpala. Brak błędów - sprawdzone opcomem.
Brak ciśnienia ropy na listwie wtryskowej. Podejrzenie padło na pompę wysokiego ciśnienia (CR). Pompa kupiona na szrocie i założona brak efektu, dalej brak ciśnienia na listwie CR. Przy okazji sprawdzony pasek rozrządu. Pompa wstępna działa i filtr paliwa sprawdzony. Podmieniona listwa CR wyjęta z jeżdżącego auta. Sprawdzone napięcie na wtyczce regulatora pompy CR.
Założona następna pompa CR - również z jeżdżącego auta. I pojawiło się ciśnienie na listwie, ale auto nie odpala dalej. Na plaka pali, bez gaśnie od razu. Świece zalane preparatem, aby je odkręcić i sprawdzić kompresje. Opcom pokazuje ciśnienie na listwie, obroty wału i wałka rozrządu, brak błędów.
Chciałbym sprawdzić wtryski i tu pytanie jakie napięcie powinno być na wtyczce podczas rozruchu? Jak sprawdzić wtryski bez wyciągania?
Co jeszcze sprawdzić poza kompresją (którą sprawdzę, jak dam rade odkręcić świece)?
Rozrusznik kręci, ale nie odpala. Brak błędów - sprawdzone opcomem.
Brak ciśnienia ropy na listwie wtryskowej. Podejrzenie padło na pompę wysokiego ciśnienia (CR). Pompa kupiona na szrocie i założona brak efektu, dalej brak ciśnienia na listwie CR. Przy okazji sprawdzony pasek rozrządu. Pompa wstępna działa i filtr paliwa sprawdzony. Podmieniona listwa CR wyjęta z jeżdżącego auta. Sprawdzone napięcie na wtyczce regulatora pompy CR.
Założona następna pompa CR - również z jeżdżącego auta. I pojawiło się ciśnienie na listwie, ale auto nie odpala dalej. Na plaka pali, bez gaśnie od razu. Świece zalane preparatem, aby je odkręcić i sprawdzić kompresje. Opcom pokazuje ciśnienie na listwie, obroty wału i wałka rozrządu, brak błędów.
Chciałbym sprawdzić wtryski i tu pytanie jakie napięcie powinno być na wtyczce podczas rozruchu? Jak sprawdzić wtryski bez wyciągania?
Co jeszcze sprawdzić poza kompresją (którą sprawdzę, jak dam rade odkręcić świece)?