Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

antena dipolowa kierunkowa a wzmacniacz/zasilacz

marqes997 07 May 2022 21:52 645 24
    marqes997
    Level 12  
    Witam,
    Teściowie mają swoją taką antenę dipolową na dachu bloku
    i wzmacniacz/zasilacz HFO Elektronik ARS113Z.
    Z racji, że jestem elektrykiem coś mi nie pasuję... problem jest taki, że na tym wzmacniaczu świeci czerowna dioda oznaczająca zwarcie od strony wejścia, czyli kabel z anteną...
    Antena nie ma w sobie elektroniki i siłą rzeczy po pomiarze pomiędzy żyłą roboczą a ekranem jest przejście/zwarcie...
    Da się zamontować w tej antenie na wzmacniacz, tak żebym zasilił to tym HFO Elektronik ARS113Z?
    Ps mieszkanie jest na parterze[/img]
    User removed account
    Level 1  
    gumisie
    Level 43  
    marqes997 wrote:
    Antena nie ma w sobie elektroniki
    A jest symetryzator?
    marqes997 wrote:
    Da się zamontować w tej antenie na wzmacniacz, tak żebym zasilił to tym HFO Elektronik ARS113Z?
    Z tego co mi wiadomo, da się.
    marqes997
    Level 12  
    _cheetah_ wrote:
    Przy braku możliwości odcięcia zasilania przedwzmacniacza w antenie jedyne wyjście to zastosowanie separatora napięcia lub zasilać ten wynalazek ze standardowego zasilacza antenowego z separatorem napięcia zamontowanego na kablu od anteny.

Dziwne by było, żeby nie miał tego odcinania. Ale może odezwie się ktoś, kto to używa.

Gdybym nawet odciął to zasilanie... Wyjęcie z gniazdka nie będzie tym samym? Czy ten zasilacz oprócz zasilania wejscia zasila również te 3 wyjścia?

Dodano po 1 [godziny] 14 [minuty]:

_cheetah_ wrote:
    A jest symetryzator?

tak, dokładnie to ten: Symetryzator antenowy DVB-T4 Davbol LED
    LeDy
    Level 43  
    Antena to TTV-S combo. ARS113Z to aktywny rozgałęźnik.
    Quote: