Proszę o pomoc z tym, gdzie szukać usterki!
Audi a6 c5 1.8t 1997
Podczas jazdy po wyboistej drodze i wciśnięciu gwałtownie hamulca dało się usłyszeć dźwięk pęknięcia/strzelenia i od tej pory:
1. Stopniowo coraz gorzej hamował, zaczynał dopiero przy wciśnięciu praktycznie do końca hamulca, ale po kilku próbach hamuje bardzo kiepsko, dopiero gdy wciśnie się pedał do dechy.
2. Hamulec który wcześniej był dość twardy daje się wcisnąć bez najmniejszej siły i wraca powoli na swoje miejsce - włączony silnik
3. Pedał hamulca na wyłączonym silniku jest twardy, wraca od razu na swoje miejsce
4. Płynu hamulcowego nie ubyło, po dobie na kostce nie ma najmniejszej plamki pod autem ani na felgach
5. Przy wciskaniu hamulca na włączonym silniku syczy on, wydając dźwięk jakby pompki rowerowej, po wyłączeniu silnika syczy on raz przy wciskaniu i jest lekki, a później staje się twardy i nie syczy.
Mechanik przez telefon stwierdził, że przewód hamulcowy poszedł, jednak powinien być wtedy chyba wyciek płynu.
Dodam, że około 3 msc. temu paliła się kontrolka ABS non stop, ale po odpowietrzeniu układu i wymianie płynu hamulcowego problem znikł.
Z góry dziękuję bardzo za pomoc!
Audi a6 c5 1.8t 1997
Podczas jazdy po wyboistej drodze i wciśnięciu gwałtownie hamulca dało się usłyszeć dźwięk pęknięcia/strzelenia i od tej pory:
1. Stopniowo coraz gorzej hamował, zaczynał dopiero przy wciśnięciu praktycznie do końca hamulca, ale po kilku próbach hamuje bardzo kiepsko, dopiero gdy wciśnie się pedał do dechy.
2. Hamulec który wcześniej był dość twardy daje się wcisnąć bez najmniejszej siły i wraca powoli na swoje miejsce - włączony silnik
3. Pedał hamulca na wyłączonym silniku jest twardy, wraca od razu na swoje miejsce
4. Płynu hamulcowego nie ubyło, po dobie na kostce nie ma najmniejszej plamki pod autem ani na felgach
5. Przy wciskaniu hamulca na włączonym silniku syczy on, wydając dźwięk jakby pompki rowerowej, po wyłączeniu silnika syczy on raz przy wciskaniu i jest lekki, a później staje się twardy i nie syczy.
Mechanik przez telefon stwierdził, że przewód hamulcowy poszedł, jednak powinien być wtedy chyba wyciek płynu.
Dodam, że około 3 msc. temu paliła się kontrolka ABS non stop, ale po odpowietrzeniu układu i wymianie płynu hamulcowego problem znikł.
Z góry dziękuję bardzo za pomoc!