Kupiłem nowy Thunderpole T800 wraz anteną Orbitor 155 na magnesie. Problem polega na tym, że słychać tylko szumy, brak odbioru i brak nadawania, to znaczy nikt mnie nie słyszy. Myślałem, że to wina anteny, kupiłem nową President Virginia i dalej jest ten sam problem. Czy radio może być popsute? W czym może być problem?
Cóż, może radio pracuje po prostu w piątkach albo nikogo nie ma. W Polsce jest standard 0, jeśli przytargałeś radio z zagranicy, to pewnie pracuje w 5 i i tyle.
Patrzyłem na UK bo właśnie przebywam w Anglii nie działa nic tylko szumy na pl eu itp jest tak samo Nie mam jak i ukogo sprawdzić w innym aucie i pod inną antena może by coś wyskoczyło
Dodano po 14 [minuty]:
A co sądzicie o midlant map bo jeszcze się zastanawiam nad tym radiem w razie jak tego się nie uda uruchomić
Nie wytrzymałem i rozebrałem radio . Nie jestem elektromechaniki en ale co zobaczyłem nie jest chyba fabryczne. Wygląda mi na jąkała domowa naprawę, a miało być nowe podsylam zdjecia . Jak się mylę to poprawcie
Może trochę niezrozumiale, tak więc jeszcze raz.
Ustaw CB na standard PL.
Przełącz CB na CH4/FM.
Radio samochodowe ustaw na 108MHz.
Wciśnij PTT, gadaj do mikrofonu .
Może trochę niezrozumiale, tak więc jeszcze raz.
Ustaw CB na standard PL.
Przełącz CB na CH4/FM.
Radio samochodowe ustaw na 108MHz.
Wciśnij PTT, gadaj do mikrofonu .
Tak zrobiłem na pl podczas naciśnięcia i mówienia straszna trzaski po zakończeniu cisza . Na standard UK dziwne szumy podczas mówienia po zakończeniu cisza oczywiście na kanale 4 wszystko
W Polsce jest standard 0, jeśli przytargałeś radio z zagranicy, to pewnie pracuje w 5
A co to ma wspólnego z tym:
piotrekleopard wrote:
brak nadawania
A to, że autor napisał, że ma brak nadawania, bo go nikt nie słyszy. A to, że nikt go nie słyszy, nie musi wynikać z braku faktycznego nadawania, tylko z tego, że nikogo nie ma albo pracuje w piątkach.
Patrzyłem na wszystkich poprostu na pl strasznie trzeszczały